(39/50) (37/50) 50/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
faiza b.

(39/50) (37/50) 50/50

Bericht door faiza b. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: faiza b.
Datum: 31-Oct-13 0:16:59
Onderwerp: 50/50

Hey, Hallo


Ik ben Faïza. Ik ben 17 jaar oud en ik ben vandaag 30/10/2013 geslaagd voor mijn theoretische examen (rijbewijs B).
Ik kan eindelijk YOEPIEE zeggen!!! Na 3x proberen is het me vandaag toch gelukt dankzij de website gratisrijbewijsonline.be.
Ik kan mijn blijheid gewoonweg niet beschrijven.


De eerste keer dat ik mijn theoretische examen had afgelegd, was op 4/10/2013 dat was op school. Hiervoor kreeg ik toegang tot het leerplatform op rijbewijsopschool.be. Helaas was ik net niet geslaagd (39/50) en dat kwam echt hard aan omdat ik steeds vanaf de eerste keer willen slagen. Nou ja wie wilt dat nu niet?

De tweede keer was de week erop 9/10/2013 toen was ik weer niet geslaagd (37/50). Ik had me voorbereid op het examen door een boek te gebruiken, geleend van een vriendin,waarop alle theorie stond. Eigenlijk vond ik het boek maar niets. Deze was te saai en zo langdradig. Het boek telde wel meer dan 150 pagina's.

Uiteindelijk nam ik toch de tijd om het rustig aan te doen. Ik kreeg van een leerkracht van mij de tip om eens oefeningen te maken op gratisrijbewijsonline.be.
Wel ik probeerde het en vond het GEWELDIG. Ik nam de ALLES- code en bekeek alle filmpjes 1 voor 1. Het waren korte filmpjes die een duidelijke uitleg bevatte. En daaronder stond nog eens een korte samenvatting van elk filmpje met tips die in het rood waren aangeduid.

Na de filmpjes maakte ik de oefeningen van elke hoofdstuk en daarna de proefexamens.

Vandaag ben ik dan het examen gaan afleggen en RARARAAAAA ... een DIKKE 50/50 Ik ben echt supppppppppppppppppppper blij.
Ik had op het examen zelf wel het gevoel dat ik zou slagen omdat ik thuis veel had geoefend op de site gratisrijbewijsonline.be , maar een 50/50 ... dat had ik echt nooit gedacht of verwacht!

Hierbij wil ik graag de makers van de website en de adviseurs bedanken en ook mijn leerkracht die me de website had aangeraden.

Groetjes,

Faïza B.
Antwerpen
50/50