Parkeerafstand straathoek?

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4324
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Het venijn zit soms in de regels die je niet kent...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Inazuma
Berichten: 11384
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Brief

Bericht door Inazuma »

Odin schreef:KB 01.12.1975 Art. 25.1.9°
Het is verboden een voertuig te parkeren op de rijbaan wanneer deze verdeeld is in rijstroken behalve op plaatsen waar het verkeersbord E9a of E9b is aangebracht.

Op het kruispunt zelf is er een volle lijn getrokken, maar die is maar tijdelijk.
Hoe bedoel je dat die maar tijdelijk is :?:

Is de rijbaan op de plaats waar je parkeerde, ook onderverdeeld in rijstroken :?:
Gast

Re: Brief

Bericht door Gast »

Inazuma schreef:
Odin schreef:KB 01.12.1975 Art. 25.1.9°
Het is verboden een voertuig te parkeren op de rijbaan wanneer deze verdeeld is in rijstroken behalve op plaatsen waar het verkeersbord E9a of E9b is aangebracht.

Op het kruispunt zelf is er een volle lijn getrokken, maar die is maar tijdelijk.
Hoe bedoel je dat die maar tijdelijk is :?:

Is de rijbaan op de plaats waar je parkeerde, ook onderverdeeld in rijstroken :?:
Ja die verdeling is maar tijdelijk op het kruispunt zodat auto's die afslaan niet in de tegengestelde richting zouden rijden. Waar ik stond stopt de onderbroken stippellijn in het midden van de weg, dus ik was mij van geen kwaad bewust... De auto achter mij stond wel sowieso in dat gebied.
Plaats reactie