geslaagd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
jerre

geslaagd

Bericht door jerre »

ben vanmorge geslaagd met slechts drie overtredingen.
Had er eerlijk gezegd beetje schrik voor, want had niet veel gedaan dacht ik en het moest vandaag gebeuren want vrijdag ben ik het land uit en wou per sé da exaam nog gaan doenp

Kwas begonne me da boekske van flor mor da vond ik maar nix, veeel te uitgebreid, onoverzichtelijk en dan nen aparten boek me 20.000 vrage en waar ge het antwoord altij vanachter moest gon opzoeke

Dan beke gaan surfe en via kbc deze site ontdekt, en meer had ik nie nodig. Hier sta het goe uitgelegd, bondig, overzichtelijk en ze zeggen tenminste duidelijk waar het op aan komt met examentips enzo..
Kheb dan heel de site overlope op twee avonde ofzo en alle mogelijke vrage gemaakt die hierop staan. Da heeft mij goe geholpe want kwas er toch goe door

ik had vragen serie: 53

vragen die ik fout had:
1. Je begint te slippen, mag ik blijven remmen, JA of NEE? ikke ja geantwoord in de veronderstelling dak me nen auto me ABS reed
2. Een wegwijzer met erboven een blauw bordje waarop 'N9' staat. Waarop slaat die N9? A gewone weg B nationale weg C internationale weg. Ik dacht B vanwege de N, maar het is dus een gewone weg.
3. Je rijdt in een eenrichtingstraat (kon je zien aan vierkant blauw bord met pijl), je wil linksafslaan, wat doe je? A je begeeft je zo dicht mogelijk naar de linkerkant van de weg B je begeeft je naar het midden van de weg C je blijft zo dicht mogelijk aan de rechtse kant van de weg rijden
Ik dacht B, het moest A zijn