gebuisd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
daisykeuh

gebuisd

Bericht door daisykeuh »

ik ben gebuisd voor men theorie voor de auto ik heb het gedaan met de boeken flor koninckx en met jullie site thuis verloopt alles goed tot ik daar voor de computer zit is het niet meer simpel meer ik weet echt niet meer wat ik moet doen ... heb t al 2keer geprobeert en nooit geslaagd ....

groetjes en hoeveel keer mag je proberen voor theorie ... en opden duur zoude wel nog geloven dat ze het voor het geld doen ze ...
daisykeuh

Bericht door daisykeuh »

ik heb wel geleerd ze want op jullie site en in de boeken zou ik er met gemak over zijn en wrm daar dan ni ik snap t ni ........
GRO
Administrator
Berichten: 12774
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Pech natuurlijk hé.
Quote: hoeveel keer mag je proberen voor theorie


Ik denk dat de reden waarom je niet geslaagd bent een beetje te maken heeft met het feit dat je de theoriepagina's op de site niet allemaal of niet goed gelezen hebt.

Het antwoord op jouw vraag staat in het allereerste hoofdstuk op de site en het staat zelfs in het rood, zodat het zeker zou opvallen.

Je mag zo vaak herkansen als je wlt.
niets0
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2005, 00:00

Bericht door niets0 »

ben ook geweest vorige week vrijdag

maar had toen maar 31/40

juist 1 fout teveel

vandaag nog eens proberen

en hopen dat het lukt
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

weer gebuisd

had nu 30/40

morgen ga ik de vertraagde versie proberen

misschien helpt dat

maar ik weet niet hoe dat komt da ik nooit slaag in het examen

ik ben soms jaloers op sommige mensen die er direct door zijn
GRO
Administrator
Berichten: 12774
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Mail eens een paar vragen door die je fout had.
GRO
Administrator
Berichten: 12774
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Veel succes.
daisykeuh

ik ga morge

Bericht door daisykeuh »

ik ga morgen en hope dak er dan door ben want anders weet ik ni meer wa er scheelt ze ...
de rest da ier ook gebuisd is veel succes als je het trug gaat aflegge é
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Re: gebuisd

Bericht door gast »

daisykeuh schreef: ik ben gebuisd voor men theorie voor de auto ik heb het gedaan met de boeken flor koninckx en met jullie site thuis verloopt alles goed tot ik daar voor de computer zit is het niet meer simpel meer ik weet echt niet meer wat ik moet doen ... heb t al 2keer geprobeert en nooit geslaagd ....

groetjes en hoeveel keer mag je proberen voor theorie ... en opden duur zoude wel nog geloven dat ze het voor het geld doen ze ...
Hey Daisy,

uw verhaal komt me een beetje bekend voor.. Ben ook al 2x geweest en nog altijd niet door (eerste keer 11 kleine fouten, tweede keer 2 grote en 2 kleine..)

Het boek van flor ken ik ondertussen bij wijze van spreken al vanbuiten en op de site maak ik bijna geen enkele fout!

Ben al bijna 3 volle weken aan het leren en kijk al met heeel veel schrik uit naar de volgende keer..


Groetjes &amp veel succes eh meid!
GRO
Administrator
Berichten: 12774
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als jullie de theorie leren in het boek van Flor, dan hoop ik voor jullie dat je deze week weer eens een nieuw boek gekocht hebt, dat deze keer gedrukt is na 5 september, want in de theorie is weer het een en ander veranderd en een hoofdstuk bijgekomen.

Dat je de vragen op deze site allemaal kunt beantwoorden, is nog geen garantie om te kunnen slagen.

Je kan wel slagen, zelfs met 50/50, als je de leermethode volgt die op deze site staat.

In ieder geval veel succes met het examen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

eugeen schreef: Als jullie de theorie leren in het boek van Flor, dan hoop ik voor jullie dat je deze week weer eens een nieuw boek gekocht hebt, dat deze keer gedrukt is na 5 september, want in de theorie is weer het een en ander veranderd en een hoofdstuk bijgekomen.

Dat je de vragen op deze site allemaal kunt beantwoorden, is nog geen garantie om te kunnen slagen.

Je kan wel slagen, zelfs met 50/50, als je de leermethode volgt die op deze site staat.

In ieder geval veel succes met het examen.
Ik heb het geleerd via de leermethode op de site (en eerder dus ook al het boek van Flor)... Binnen een paar uurtjes ga ik terug voor de derde keer! Heb al heel veel zenuwen!

Groetjes, ikje
Lassie
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 sep 2005, 00:00

Bericht door Lassie »

En ?
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Lassie schreef: En ?
Ben geslaagd Had 5 foutjes


Groetjes &amp tnx!
GRO
Administrator
Berichten: 12774
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Proficiat 'gast'.

Wil je eventueel wat vraagjes doormailen?
Alvast dank.
Fluppe

Bericht door Fluppe »

Gebruik idd die leermethode en doe niet stomweg die vragen ... na een tijd kende de vragen vanbuiten .. en denk je dus dat je het kunt ... maar de achterliggende theorie beheers je te weinig waardoor je in een gelijkaardige vraag maar anders gesteld en andere foto compleet de mist in gaat ...
Greetz van iemand die er voor de eerste keer door was op theorie .. mr wel 3 keer zn praktijk heeft moeten doen (en dan wast nog mr opt nipperke)
Plaats reactie