Al 2 keer gebuisd (boek Wees Wegwijs)

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Joyke
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2005, 00:00

re

Bericht door Joyke »

mjah, ik had de vragen wel gedaan na het doornemen van de theorie, maar kan wel zijn dat ik de vorige keer dan niet zo goed gestudeerd had hoor,
maar nu ga ik dubbel hard studeren via deze site

Groetjes
Joyke
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2005, 00:00

Al 2 keer gebuisd (boek Wees Wegwijs)

Bericht door Joyke »

Ben al 2 keer gebuisd, khad geleerd uit het boek, 'wees wegwijs'.
Is dit een goed boek? of ben ik gewoon lomp?
Kga nu van de site ne boek leren en hopelijk ben ik er de derde keer door.

Ik heb al een paar vragen gedaan van de site en vind deze veel gemakkelijker dan op het examen, komt mss ook door zenuwen


Wens me geluk woensdag,

Groetjes Joyke
GRO
Administrator
Berichten: 12774
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Joyke
Quote: Ik heb al een paar vragen gedaan van de site en vind deze veel gemakkelijker dan op het examen, komt mss ook door zenuwen
Ik denk dat je verkeerd bezig bent hoor.

Je moet BEGINNEN met de theorie van een hoofdstuk. Het eerste hoofdstuk is DE OPENBARE WEG.
Als je die pagina aandachtig doorgenomen hebt, dan de oefenvragen van dat hoofdstuk.
Als je dat kent het volgende hoofdstuk enz...

Als je voor het examen nog tijd hebt eventueel de herhalingsvragen, die zijn het minst belangrijk.

Sommige jongeren bekijken alleen de vragen en slagen dat niet. De vragen zijn alleen een conrolemiddel om voor jezelf na te gaan of je de theorie begrepen hebt.

Of de theorie in WEES WEGWIJS voldoende is, daar kan ik niet over oordelen. Ik heb wel al vaak ik mails of op dit forum gelezen dat jongeren de theorie op de site "beter uitgelegd en geïllustreerd' vinden.

Maar ja, je moet de theoriepagina's natuurlijk wel doornemen om te kunnen vergelijken.

Denk dus niet dat je dom bent. Het enige wat je mag denken is: "ik heb onvoldoende de theorie geleerd".

Veel succes in ieder geval.
Fluppe

Bericht door Fluppe »

Ik heb aan die boek wees wegwijs ook niveel goei herinneringen over gehouden Maar ik heb geleerd met een cd-rom daarna ook .. en die heeft mij enorm geholpen..
Eerste keer geslaagd
annick

Re: Al 2 keer gebuisd (boek Wees Wegwijs)

Bericht door annick »

Joyke schreef: Ben al 2 keer gebuisd, khad geleerd uit het boek, 'wees wegwijs'.
Is dit een goed boek? of ben ik gewoon lomp?
Kga nu van de site ne boek leren en hopelijk ben ik er de derde keer door.

Ik heb al een paar vragen gedaan van de site en vind deze veel gemakkelijker dan op het examen, komt mss ook door zenuwen


Wens me geluk woensdag,

Groetjes Joyke

Beste Joyke
ook ik uit het boek "wees wegwijs" geleerd en vond dit echt saai, ik ben dan deze site tegengekomen en heb met plezier mijn theorie geleerd.
Dit resulteerde in een geslaagd examen, geslaagd van de eerste maal!
Ik ben 47, dus voor jou moet het dan zeker lukken!
Probeer het echt met deze site en je zal zien de volgende keer zal het je zeker lukken!
Luister wel naar Eugene en leer stap voor stap!
Veel succes
Annick
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

Bericht door Linda »

ook ik heb het boek vlug naast me neer gelegd en verder gedaan met deze site en was er ook van de eerste keer door

Maar zoals eerder al vermeld leer niet het volgende hoofdstuk als je bij het eerste nog fouten maakt

Veel suc6
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Het handboek "Wees Wegwijs" wordt in de meeste rijscholen gebruikt.

Van de handboeken die momenteel op de markt zijn, lijkt het het boek te zijn met de minste fouten.
Plaats reactie