tegengehouden met verloopig rijbewijs

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
hallow

tegengehouden met verloopig rijbewijs

Bericht door hallow »

hallo ik ben tegen gehouden met verloopigrijbewijs maar ik had iemand naast mij zitten die rijbewijs had met 1jaar ofz maar toen da ik werd tegenhouden zee ik da ik niks bij had en gaf ik mijn broer zijn naam:d document vervalsing dus toen de politieagent mij wou fouilleren vond hij mijn paspoort auto papieren waren inorde het was door de week en was ongeveer 21u ze hebbe gezegd da ik zosnel mogelijk op de rechtbank zal verschijne dus da ik niet zo lang moet wachte zogezegt een andere rechtbank maar ik ben op 21feb. 18jaar das ongeveer een maand maar stel voor da ik mijn rijbewijs dan pas heb endan da ik op de rechtbank verschijn ? hoe zal het aflopen? mvg emre
Metallicdeth
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 dec 2008, 21:37

Bericht door Metallicdeth »

Ik zou eerst eens een fatsoenlijk bericht opstellen met punten en komma's, hier is echt niks van te begrijpen.
Rafael
Administrator
Berichten: 2647
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Ruwe vertaling:
  • - Tegengehouden met een voorlopig rijbewijs
    - Persoon die langs hem zat had zijn eigen rijbewijs nauwelijks 1 jaar, dus hij voldeed niet aan de voorwaarden om te rijden met zijn voorlopig rijbewijs
    - Poging om slim te zijn, en de agent wijsmaken dat hij geen papieren bij had en de naam van zijn broer zeggen
    - Fouilleren, politie vind zijn papieren
    - Datum en uur niet relevant
    - Agent zei dat hij zo snel mogelijk voor de rechtbank moest verschijnen
Op 21 februari wordt hij 18, en hij hoopt zijn rijbewijs dan te hebben, maar vraagt zich af hoe het daarna afloopt op de rechtbank.
hallow

g

Bericht door hallow »

Rafael schreef:Ruwe vertaling:
  • - Tegengehouden met een voorlopig rijbewijs
    - Persoon die langs hem zat had zijn eigen rijbewijs nauwelijks 1 jaar, dus hij voldeed niet aan de voorwaarden om te rijden met zijn voorlopig rijbewijs
    - Poging om slim te zijn, en de agent wijsmaken dat hij geen papieren bij had en de naam van zijn broer zeggen
    - Fouilleren, politie vind zijn papieren
    - Datum en uur niet relevant
    - Agent zei dat hij zo snel mogelijk voor de rechtbank moest verschijnen
Op 21 februari wordt hij 18, en hij hoopt zijn rijbewijs dan te hebben, maar vraagt zich af hoe het daarna afloopt op de rechtbank.


Ja Correct ja soryy mensen voor mijn taal kheb hier een toetsenbord die niet zo goed werkt mvg zou iemand mijn antwoord kunne geven
GRO
Administrator
Berichten: 12779
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Je zult voor de rechtbank moeten verschijnen.
Het zal je een mooie cent kosten.
De rechter zal ook beslissen of je opnieuw examens moet afleggen.

Er is niet veel aan te doen. Wat je verkeerd kon doen, heb je ook verkeerd gedaan.
Inazuma
Berichten: 11397
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: tegengehouden met verloopig rijbewijs

Bericht door Inazuma »

hallow schreef: hoe zal het aflopen?
Het is al lastig om een voorspelling te maken van een vonnis voor 1 overtreding.
Het is onmogelijk om ook maar enige voorspelling te doen over deze waslijst ...

Je zoekt best een advocaat.
Mogelijk heb je bij je autoverzekering ook een rechtsbijstandsverzekering.
Informeer bij uw verzekeraar als je niet zeker bent.


Alleen al het overtreden van de voorwaarden inzake de scholing voor het rijbewijs, levert een mogelijk boetebedrag op tussen 275 en 2750 euro.

Voor de rest riskeer je vervolging voor het opgeven van een andere naam en je niet identificeren op vraag van een agent ...

Het valt maar te bezien waarvoor je uiteindelijk gedagvaard en eventueel veroordeeld zal worden.


Bij veroordeling moet je nog rekenen op de betaling van de gerechtskosten (paar 10-tallen euro als er geen experts aan te pas komen) en 137,5 euro verplichte bijdrage aan het zogenaamde Slachtofferfonds.
Plaats reactie