theorie A
ja,dat is wel waar,deze staat bij de proef examens,maar nergens in de theorie vond ik iets over deze vraag.er staat ook een vraag over een obstakel op de weg,het antwoord was:extra gas geven,maar ook hierover stond niets over in de theorie.dus,was het gokken.
by the way,ik ben vandaag geslaag voor mijn theorie A ik had 48 op 50 en allemaal dankzij jullie site
zeer goed initiatief.want zo'n een boek kopen is geldklopperij aangezien je ze maar 1 keer gebruikt,en na een jaar is hij niet meer up 2 date.
ik zal deze site ZEKER promoten
by the way,ik ben vandaag geslaag voor mijn theorie A ik had 48 op 50 en allemaal dankzij jullie site
zeer goed initiatief.want zo'n een boek kopen is geldklopperij aangezien je ze maar 1 keer gebruikt,en na een jaar is hij niet meer up 2 date.
ik zal deze site ZEKER promoten
De bedoeling is om zeker niet remmend over de hindernis te rijden - veel kans dat je wiel blokkeert en je omvalt.
Gewoon gas dicht draaien geeft op de moto echter ook al een stevige motorrem waardoor de voorvork induikt, en dat wil je nu net niet.
Gas geven vlak voor de hindernis trekt de voorvork uit de vering, zodat je voorwiel makkelijker over de hindernis heen gaat.
Gewoon gas dicht draaien geeft op de moto echter ook al een stevige motorrem waardoor de voorvork induikt, en dat wil je nu net niet.
Gas geven vlak voor de hindernis trekt de voorvork uit de vering, zodat je voorwiel makkelijker over de hindernis heen gaat.
Deze techniek pas ik ook toe met de wagen en de vrachtwagen om over een verkeersdrempel te rijden.Inazuma schreef:Gas geven vlak voor de hindernis trekt de voorvork uit de vering, zodat je voorwiel makkelijker over de hindernis heen gaat.
Remmen los en gas geven net voor je de verkeersdrempel raakt, zo komt de schok een stuk minder hard aan.
-
- Medewerker
- Berichten: 3992
- Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
- Locatie: Schönau am Königssee (D)
Remmen los bij het oprijden van een hindernis pas ik ook al jaren toe. Zo zijn de voorveren niet ingedrukt, en kunnen ze optimaal de hindernis opvangen.bibi585 schreef:Deze techniek pas ik ook toe met de wagen en de vrachtwagen om over een verkeersdrempel te rijden.
Remmen los en gas geven net voor je de verkeersdrempel raakt, zo komt de schok een stuk minder hard aan.
Maar gas geven bij een verkeersdrempel is er meestal niet bij. Je zou ze in theorie tegen 30 km/h moeten kunnen nemen, maar bij vele is 20 km/h al meer dan genoeg. Ik zie het dan niet echt zitten om eerst tot 10 km/h te vertragen en dan gas te kunnen bijgeven.
Probeer eens een tikje gas bij te geven net voor je de helling oprijdt aan je gebruikelijke snelheid.Jozef schreef:Maar gas geven bij een verkeersdrempel is er meestal niet bij. Je zou ze in theorie tegen 30 km/h moeten kunnen nemen, maar bij vele is 20 km/h al meer dan genoeg.
Als ik aan de andere kant de helling begin af te rijden, geef ik ook weer ietsjes meer gas
Yep, doe ik ook meestal.Inazuma schreef:Probeer eens een tikje gas bij te geven net voor je de helling oprijdt aan je gebruikelijke snelheid.Jozef schreef:Maar gas geven bij een verkeersdrempel is er meestal niet bij. Je zou ze in theorie tegen 30 km/h moeten kunnen nemen, maar bij vele is 20 km/h al meer dan genoeg.
Als ik aan de andere kant de helling begin af te rijden, geef ik ook weer ietsjes meer gas