vraag over de site

Graag uw mening over deze website.
thomas thys

vraag over de site

Bericht door thomas thys »

het is om te vragen of men soms geen examen met resultaten kan zetten op de site?
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

De resultaten staan erop, alleen op een onhandige manier.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: het is om te vragen of men soms geen examen met resultaten kan zetten op de site?
Bedoel je of je de punten op 50 na het examen kan zien?

Ja, bij de ad randum examens verschijnt de score automatisch.


Bedoel je of je na het examen het juiste antwoord kan zien?

Ja, bij de ad randums na het examen klikken op de vragen die rood gekleurd zijn. De groen gekleurde zijn juist.

Ja, bij de examens reeks per reeks ook. Je moet klikken op de foto van de vraag die je fout had.
Dennis

Bericht door Dennis »

U zegt dat de score bij een ad randum examen automatisch verschijnt, maar ik heb het net gemaakt en had alles juist (hoera ), maar ik kreeg enkel dit:
Quote: JE BENT GESLAAGD
JE HEBT FOUTEN
Waarbij in de code 3 spaties stonden tussen hebt en fouten. Undefined error in je javascript?
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Dat is toch logisch, he
Dat is omdat het zinnetje standaard is en er tussen de woorden hebt en fouten een variabele staat. Als je geen fouten hebt dan is de variabele onbestaande en laat de server die plek blank. De server is dus niet afgestemd op 0 fouten.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

@ BBB,

Jij kent er waarschijnlijk meer van als ik maar dit
Quote: Undefined error in je javascript?
vindt ik toch raar

Toen ik deze morgen mijn e-mails aanklikte en via die mails naar het onderwerp klikte kreeg ik ook regelmatig een error melding en dat vindt ik niet normaal
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Toen ik deze morgen mijn e-mails aanklikte en via die mails naar het onderwerp klikte kreeg ik ook regelmatig een error melding en dat vindt ik niet normaal
mijnen error heb ik gevonden het was mijn virrusscanner die aan het scannen was en mijn windows die aan het updaten was en daardoor had mijn pc blijkbaar geen tijd meer om te doen wat ik hem vroeg

nu bolt het bij mij normaal maar ik vraag me toch af wat de error die Dennis kreeg zou kunnen zijn
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Dennis

Bericht door Dennis »

Wat BBB zei lijkt me wel juist. De variabele die het aantal fouten bijhoudt wordt waarschijnlijk pas aangemaakt op het moment dat de eerste fout wordt gemaakt. Als er dus geen fouten zijn, dan bestaat de variabele niet en geeft hij gewoon een spatie. Wat ook mogelijk is, is dat de variabele wel op voorhand wordt aangemaakt, maar geen waarde wordt toegewezen. Simpele oplossing is voor de vragen beginnen die variabele de waarde 0 mee te geven en probleem zou opgelost moeten zijn.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Ik denk dat je gelijk hebt in jouw conclusie Dennis.
Het is natuurlijk niet zeer storend maar het zou toch net iets professioneler ogen als ze dat foutje er uit halen.
Plaats reactie