een vraag

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Roseeke

een vraag

Bericht door Roseeke »

Hey, ik ben nog 17 jaar en 3 maande oud,
moet ge 17 jaar en 9 maande OF moet ge 16 jaar en 9 maande oud zijn om u rijbewijs half te kunne hale? :roll:
GRO
Administrator
Berichten: 12773
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

rijbewijs half halen
Wat bedoel jij met 'uw rijbewijs half halen' ???
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.

Dus uw vraag iets duidelijker forumuleren, want ik weet niet wat ik daarop moet antwoorden.
Amedeeke

Re: een vraag

Bericht door Amedeeke »

Roseeke schreef:Hey, ik ben nog 17 jaar en 3 maande oud,
moet ge 17 jaar en 9 maande OF moet ge 16 jaar en 9 maande oud zijn om u rijbewijs half te kunne hale? :roll:
:D Ge kunt het "reisbewijs" "halfhalen" op het "gemeenhuis"

Met half halen bedoelt ge afhalen waarschijnlijk?
Anders eerst eens naar de Nederlandse les? :wink:
rosekee

Bericht door rosekee »

met half bedoelde ik, theoretisch.

ik zal dus even mn vraag herhalen, kan ik mn theorie examens nu al halen, als ik nog jonger ben dan 17 jaar en 9 maanden?
Gast

Re: een vraag

Bericht door Gast »

Amedeeke schreef:
Roseeke schreef:Hey, ik ben nog 17 jaar en 3 maande oud,
moet ge 17 jaar en 9 maande OF moet ge 16 jaar en 9 maande oud zijn om u rijbewijs half te kunne hale? :roll:
:D Ge kunt het "reisbewijs" "halfhalen" op het "gemeenhuis"

Met half halen bedoelt ge afhalen waarschijnlijk?
Anders eerst eens naar de Nederlandse les? :wink:
u commentaar heb ik niet nodig :?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

@ Rosekee:

Je stelt een vraag in onverstaanbaar Nederlands.

Je kunt er niet tegen dat Amedeeke, die probeert te verstaan wat je bedoelt, er een grapje over maakt, terwijl hij dan nog gelijk heeft ook: je Nederlands is erbarmelijk.

Op de koop toe wil je dan nog de moeite niet doen om de site te raadplegen, waar mensen veel werk in gestoken hebben om er het antwoord op jouw vraag te geven.

Als je hier met zo een respectloze mentaliteit komt, kan ik jou maar één goede raad geven: bol het af, ga het elders uithangen!!! :evil:
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Kalm blijven mensen 8)

Laten we even met een schone lei beginnen, het is buiten mooi weer en de lente is begonnen dus hebben we geen reden om op elkaar te beginnen katten :roll:

Je kan gerust voor je theorie gaan en je kan zelfs al beginnen aan de praktijk.

De raad die Jozef je gegeven heeft hetzij een beetje minder vriendelijk is dat je best eens op de site een beetje zoekwerk verricht want daar staat alles netjes uitgelegd wanneer en op welke mannier je het best voor je theorie en praktijk kunt gaan :wink:

De reden dat Jozef zo reageert is omdat wij er inderdaad veel werk erin steken om alles netjes en duidelijk op de site te plaatsen maar er steeds meer gebruikers zich de moeite niet doen om het eerst eens te lezen in plaats van rechtstreeks vragen te stellen.
Voor de rest mag je er zeker van zijn dat hij een helen toffen tiep is die je zeker nog zal helpen. :wink:

De reden dat Amedeeke op die mannier reageerde valt ook te begrijpen want je was nu eenmaal onduidelijk (ook Eugeen kwam er niet aan uit)

En de reden dat jij reageert is natuurlijk omdat je je aangevallen voelt

Maar nu hoop ik dat er niemand meer gaat reageren op een negatieve mannier want anders ga ik ook nog boos worden :(

Ik wens je veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Peter.

Bericht door Peter. »

@benny

Ik heb al meerdere malen een schrijffout bij jou gezien en nu het hier toch over schrijffouten gaat :P

Je schrijft telkens mannier maar het is manier=wijze.

Met 1nnnnn geen 2 :wink:

En begin nu niet te katten hé :) :wink:

groetjes,Peter

PS: kon niet inloggen paswoord kwijt :oops:
Plaats reactie