foutive antwoorden op vragen ???

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
naud

foutive antwoorden op vragen ???

Bericht door naud »

er zijn meerdere vragen waar bij je het foutive antwoord krijgt terwijl je het juist heb beantwoord.
zouden jullie dit probleem kunne oplossen a.u.b en liefst zo snel mogelijk
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: foutive antwoorden op vragen

Bericht door Stefan Peeters »

Graag de nummers van de vragen meegeven dan...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: foutive antwoorden op vragen ???

Bericht door GRO »

Zo vaak vind je op dit forum de melding van iemand die denkt een fout gevonden te hebben in een vraag en niet zelden komt het omdat hij de vraag niet goed gelezen heeft.

Vb wij vragen welk antwoord is FOUT. En de bezoeker denkt dat we het JUISTE antwoord willen weten en geeft dat als antwoord.

Erger is het natuurlijk wanneer iemand meent foute vragen te vinden en wanneer nadien blijkt dat hij de theorie niet goed kent of geen inzicht heeft in de samenhang van verschillende regels.

Soms gebeurt het ook dat iemand denkt een fout gevonden te hebben, omdat hij studeert via een boek waarin de allerlaatste wetswijzigingen niet staan.

Het is helemaal niet uitgesloten dat, na een wetswijziging, een vraag op de site ons is ontglipt. Maar dat vernemen we dan heel vlug.

Wanneer jij denkt dat er meerdere vragen zijn, vrees ik dat je ongelijk hebt. Je mag steeds een vraagnummer doorgeven. Heb je gelijk, dan geven we dat grif toe. Heb je ongelijk, dan kunnen de moderators je uitleggen waarom.
Plaats reactie