Gelsaagd met 0 fouten

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Gelsaagd met 0 fouten

Bericht door gast »

deze site in combinatie met het boek van flor koninx is ideaal voor het rijexamen. Ik had 0 fouten
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Inderdaad. Al wat niet in het boek van Flor staat vind je op deze site.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

En wat wel in het boek van Flor staat, vind je hier goed uitgelegd.
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Gelsaagd met 0 fouten

Bericht door Inazuma »

Gast schreef:deze site in combinatie met het boek van flor koninx is ideaal voor het rijexamen. Ik had 0 fouten
Bij mijn weten is geen van de boekjes van Flor die in omloop zijn nog up-to-date - of er moesten er afgelopen week nieuwe in de winkels terecht gekomen zijn.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Bij mijn weten is geen van de boekjes van Flor die in omloop zijn nog up-to-date
Dat heeft Flor Koninckx nu zelf toegegeven in een gesprek met Het Laatste Nieuws van 12 februari 2007, naar aanleiding van zijn website i.v.m. het behalen van een rijbewijs, die ook vol fouten staat:
Het Laatste Nieuwss P.3 op 12/2/2007 schreef:Flor Koninckx, wiens boeken de basis vormen van website, betent schuld. Ik weet dat er nog fouten instaan. De boeken hebben het voorbijje jaar geen herdruk gehad en helaas zijn de aanpassingen in het reglement niet op de site geraakt"
Dit wil dus zeggen dat alle jongeren die het laatste jaar in een winkel een handboek hebben gekocht van Flor, gewoon een oud boek hebben gekocht.

Jongeren dachten waarschijnlijk dat, als ze in een winkel een nieuw boek kopen, ze meteen op de hoogte zijn van de wetswijzigingen. Maar onze Flor heeft het voorbije jaar beslist zijn oude boeken voor nieuwe te verkopen. Zo garaakte hij van zijn oude rommel af.
Plaats reactie