Niet Geslaagd / Ik wel

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Odin

Niet Geslaagd / Ik wel

Bericht door Odin »

Voor de mensen die denken dat ze het kunnen zonder er eerst voor te leren: HEEL Mischien, mij lukte het in elk geval niet met een beetje te leren. Ik hoop volgende woensdag wel, veel leren dus.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

zever

Bericht door gast »

zefls met leren kom je er niet altijd
hangt af van de vragen en kwaliteit van beeldmateriaal
en net als op school hangt het af van je IQ
ze verwachten dat je iets meer dan 80% haalt op theorie rijexamen ?
smerig tot en met
Watchdog
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 apr 2006, 00:00

Re: zever

Bericht door Watchdog »

Anonymous schreef: ze verwachten dat je iets meer dan 80% haalt op theorie rijexamen? smerig tot en met
Is dat niet een beetje normaal? Je gaat wel met een voertuig de openbare weg onveilig maken... en dan vind ik 't toch maar normaal dat je een beetje weet waar je aan te houden. En anders loop je voor je het weet tegen een agent aan en mag je boetes gaan betalen. Dus dan zijn die paar uurtjes theorie toch best de moeite waard. Niet?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: ze verwachten dat je iets meer dan 80% haalt op theorie rijexamen ?
smerig tot en met
Ik zou je ook niet op de weg willen tegenkomen wetende dat jij er maar 50% van kent
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

ODIN schreef: Voor de mensen die denken dat ze het kunnen zonder er eerst voor te leren: HEEL Mischien, mij lukte het in elk geval niet met een beetje te leren. Ik hoop volgende woensdag wel, veel leren dus.
Ik heb het misschien al honderd keer geschreven:

- De kans dat je van de eerste keer slaagt voor het examen als je hier enkel wat proefexamens komt maken is klein.

- De kans dat je van de eerste keer slaagt met 48 of 49 of 50/50 is heel groot als je ONZE LEERMETHODE volgt.

. Theorie via de site hoofdstuk per hoofdstuk (let op de tips voor het examen)
. Oefenvragen van elk hoofdstuk
. Proefexamens reeks per reeks
. Proefexamens ad randum.
. Handboeken in een kast leggen.

Hoe meer je afwijkt van deze leermethode, hoe kleiner de kans dat je van de eerste keer slaagt.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

eugeen schreef:
ODIN schreef: Voor de mensen die denken dat ze het kunnen zonder er eerst voor te leren: HEEL Mischien, mij lukte het in elk geval niet met een beetje te leren. Ik hoop volgende woensdag wel, veel leren dus.
Ik heb het misschien al honderd keer geschreven:

- De kans dat je van de eerste keer slaagt voor het examen als je hier enkel wat proefexamens komt maken is klein.

- De kans dat je van de eerste keer slaagt met 48 of 49 of 50/50 is heel groot als je ONZE LEERMETHODE volgt.

. Theorie via de site hoofdstuk per hoofdstuk (let op de tips voor het examen)
. Oefenvragen van elk hoofdstuk
. Proefexamens reeks per reeks
. Proefexamens ad randum.
. Handboeken in een kast leggen.

Hoe meer je afwijkt van deze leermethode, hoe kleiner de kans dat je van de eerste keer slaagt.
Dit is inderdaad correct. Ben vorige week dankzij deze site geslaagd voor mijn examen A3 met 37/40. Heb erop vertrouwd dat boeken overbodig waren en dit inderdaad de beste methode was. Dit bleek ook echter zo te zijn. Dank aan Eugeen en alle medewerkers die deze site mogelijk maakten. Een waar geschenk voor ik denk duizenden jongeren die hun rijbewijs willen behalen.
Plaats reactie