Registratie

Graag uw mening over deze website.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Registratie

Bericht door GRO »

Jongeren zijn soms verwonderd dat het registreren mislukt.
registratie schreef: Datum: 10/25/05 16:36:44
Aan: rijbewijs@telenet.be
Onderwerp: E-mail formulier LOGIN PROEFEXAMEN

Gegevens "LOGIN PROEFEXAMEN"

Naam: azerty gggfdfg // Geboortejaar: 1988
Gemeente: mljkfldlwh // Provincie: kn,gfjn
Hoe leren kennen? Via de rijschool // Welk Rijbewijs? Rijbewijs B // Al examen gedaan? Neen // Beoordeling van site? 10 //
E-mail: lkjfdlqs@hotmail.com
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Moet erg zijn als je zo zwaar gehandicapt door het leven moet.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Het zal een neef zijn van qzerty denk ik
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Veroniek
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2005, 00:00

registratie mislukt

Bericht door Veroniek »

"Jongeren zijn soms verwonderd dat het registreren mislukt."

Ik ben inderdaad verwonderd dat het registreren niet zo vlot gaat als de rest op deze site. Maar misschien hoor ik niet meer bij de jongeren? Of zijn er problemen met hotmail-adressen? Heb alles volledig en in alle eerlijkheid ingevuld en toch krijg ik geen code... Jammer, zou graag woensdag mijn theoretisch opnieuw gaan doen (vervalt namelijk en moet mijn praktisch nog doen) en wilde graag oefenen voor ik naar het echte examen ga...

voor de rest toch een pluim voor deze site: overzichtelijk, in mensentaal, volledig...

groeten,
veroniek.
lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Bericht door lieken »

Dat zal dan wellicht met een technisch probleempje te maken hebben...Eugeen zal je daarbij kunnen helpen...

Even een vraagje...hoe ben je bij je registratie te werk gegaan?

Ik vermoed dat je registreren als gebruiker op deze site niet voldoende is om toegang te hebben tot het proefexamen...

Je moet daarvoor hier links op 'registreer' bij Proefexamen klikken.
Ben je geen KBC cliënt, dan moet je onderaan klikken bij 'Registreren klik hier' (het is denk ik het middelste hokje)

Na de registratie moet je een SMS sturen naar het nummer dat wordt vermeld. Via SMS krijg je dan een code toegestuurd waarmee je gebruik kan maken van het proefexamen.

Veel succes met het registreren en veel succes tevens als je deze week je examen gaat doen!!!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Veroniek.

Via het forum kan ik je niet helpen.
Als je nu eens doet wat hierboven staat uitgelegd in het topic PROEFEXAMENS, en een mail sturen naar rijbewijs@telenet.be.
Plaats reactie