verbodsbord

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Kris81
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:54

verbodsbord

Bericht door Kris81 »

Vraag 190 bij de proefexamens van rijbewijs B versta ik niet (reeks H)
Afbeelding

Welke voertuigen mogen uit deze straat gereden komen?

A. Auto's - motorfietsen met of zonder zijspan.
B. Enkel auto's of motorfietsen met zijspan.
C. Geen auto's en geen motorfietsen met of zonder zijspan.

Juist antwoord is daar A

Ik dacht dat C juist was?
Lotte
Berichten: 75
Lid geworden op: 22 aug 2007, 18:30

Bericht door Lotte »

Ja in de richting dat het bord staat mogen ze er niet in, maar ze mogen wel langs de andere kant in die straat inrijden dus kunnen er langs de kant van dat bord wel uitkomen??
Kris81
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:54

Bericht door Kris81 »

Lotte schreef:Ja in de richting dat het bord staat mogen ze er niet in, maar ze mogen wel langs de andere kant in die straat inrijden dus kunnen er langs de kant van dat bord wel uitkomen??
Inderdaad, ik verwarde even met bord C3, waarbij het in beide richting verboden is. Dom van mij, tijd om even te ontspannen denk ik :D
Lotte
Berichten: 75
Lid geworden op: 22 aug 2007, 18:30

Bericht door Lotte »

Hehe :) Wanneer ga je je theorie doen?
Kris81
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:54

Bericht door Kris81 »

Lotte schreef:Hehe :) Wanneer ga je je theorie doen?
Maandagnamiddag normaal gezien. Heb alle theorie van A en B al geleerd en alle examens al opgelost. Normaal heb ik altijd rond de 48/50, dus hopelijk gaat het op het examen even vlot. Ik heb wel meestal last van zenuwen en dan maak ik soms nog domme fouten of ik klik op het verkeerde antwoord terwijl ik in gedachten het juiste antwoord geef :)
Ik moet zeggen dat de theorie en de vragen van A nog beter meevielen dan ik dacht.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Wees gerust, het zal vlot gaan. :lol:
Gast

Bericht door Gast »

eugeen schreef:Wees gerust, het zal vlot gaan. :lol:
Bedankt, ik voel me toch al veel zelfverzekerder dan toen ik vroeger voor mijn rijbewijs B ging. Toen had ik natuurlijk ook geen goeie leerstof, maar dat besefte ik toen nog zo goed niet.
Daarnet nog 50/50 op mijn eerste ad randum, dus dat ziet er toch goed uit alleszinds.
Plaats reactie