vragen!

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Justine

vragen!

Bericht door Justine »

ik heb hier een aantal vragen gekregen op een proefexamen
fluovestjes zijn volgens de site niet verplicht, maar vanaf dit jaar is dit toch wel zo?

personen kleiner dan 1,50 meter , moeten die nu een gordel dragen of niet? en zwangere vrouwen?

ik heb hier verschillende versies, het ene zegt van wel het andere niet..

vrijdag zou ik mijn theorie willen afleggen, maar ik begin nu te twijfelen tussen verschillende dingen , zo geraak ik er geen wijs meer uit

ik heb een boek van lust, en er staat bijlange niet zoveel in als hier op de site, als ik alleen mijn boek zou leren, of lezen, zou ik ook voor dat examen kunnen slagen?
Scarface
Berichten: 121
Lid geworden op: 21 jul 2007, 02:45

Bericht door Scarface »

Je kan het best alleen de site gebruiken. Een boek is toch al achterhaald, in 2007 alleen zijn er al meerdere wijzigingen in het verkeersreglement verschenen.

Over het fluovestje: het is niet verplicht. Je moet het dus niet in je auto hebben liggen. Maar als je het nodig hebt, moet je het hebben. Als je in panne valt op de autosnelweg moet de bestuurder een fluovestje aandoen wanneer hij uitstapt. En iemand moet uitstappen want het is verplicht de gevarendriehoek te plaatsen. Als je het echter door een passagier laat doen, moet die niet verplicht een fluovestje dragen.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@Justine

Begin eens met ONZE LEERMETHODE te lezen.

Onze site wordt up-to date gehouden met de wetswijzigingen.
Die vind je trouwens terug onder BLIJF OP DE HOOGTE

Op onze site staat toch zeer duidelijk:

1. Fluovestjes zijn niet verplicht.
(Ik kan er ook niet aan doen, maar dat staat zo in de wet)
2. Personen kleiner dan 1,50 meter moeten gordel dragen
3. Zwangere vrouwen moeten gordel dragen.

Als je ergens anders een andere uitleg leest, dan is hun boek of site niet up-to-date. Spijtig
Plaats reactie