theorie

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Semiha

theorie

Bericht door Semiha »

Hallo, Ik had een vraagje.. Ik heb het theorie geleerd en de proefexamens gemaakt.. Er komen niet zoveel detailvragen.. Het was wel makkelijk maar is het op de echte examen ook ongeveer even moeilijk?
groetjes
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je de theorie kent, de oefenvragen en proefexamens goed kunt oplossen, dan is het echte examen geen probleem.

Ik weet eigenlijk niet wat je bedoelt met 'detailvragen'.
semiha

Bericht door semiha »

heyy, ik bedoelde met detailvragen, de indelingen van de overtredingen, wat je precies na een ongeval moet doen enz.. Ik ken het wel algemeen en kan de oefeningen oplossen. Dan zal het geen probleem zijn.. Bedanktttt !!!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

De indeling van de overtredingen (tot welke categorie) moet je natuurlijk niet kennen.

Over het ongeval staan er nochtans verschillende vragen bij de proefexamens. Daarover worden zeker van die vragen gesteld.
Ik hoop dat je de examens ook reeks per reeks hebt gemaakt, want daar vind je een aantal andere vragen dan bij de ad randums.
semiha

Bericht door semiha »

Kheb de leermethode gevolgd en de vragen opgelost, vandaag ben ik bezig geweest met de proefexamens. Alle reeksen heb ik twee keer geprobeerd en de ad randum vragen waren geen probleem (telkens geslaagd). De vragen ivm ongevallen kan ik op de proefexamens (khad eigenlijk moelijkere vragen verwacht daarom twijfelde ik) .. Woensdag wil ik het echte examen eens proberen :D .. Het zal mij dan toch wel lukken.. Ik zal u nog iets laten weten of ik geslaagd ben..
groetjes
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Wees gerust, het zal zeker lukken.
Semiha

Bericht door Semiha »

Ik ben geslaagd!!!!!!!! :D 48/50
Plaats reactie