Proefexamens met sms

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Ietje

Proefexamens met sms

Bericht door Ietje »

Ok, ik kan ermee leven dat KBC-cliënt zijn geen voorkeursbehandeling meer oplevert, maar als ik dan toch een dure sms moet betalen - en ik heb het er zeker voor over- dan wil ik de proefexamens ook kunnen afleggen.

Deze morgen om 1u had ik er per sms een besteld. Ben er effi snel doorgecrost. Ik ging slapen en om 10u, enkele uren voor mijn examen, dacht ik eens wat ad randum proefexamens te doen. Bleef die maar hangen op de eerste vraag. Heb wel duizend keer opnieuw ingelogd, maar elke keer weer bleef die hangen.

En toen ben ik mijn examen maar gaan doen en ik ben geslaagd, daar niet van...maar toch enorm teleurgesteld in wat ik gekregen heb voor mijn sms van meer dan €2.
GRO
Administrator
Berichten: 12774
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Mijn lieve meisje of jongen.

1. Bij de Ad randums is vandaag een overbelasting van de server geweest omdat teveel jongeren examen deden tegelijkertijd. Bij de grote hoop van de jongeren is alles toch perfect gelopen, bij enkelen gingen de Adrandums traag en (als hun interene beveiliging te hoog stond) niet.

2. Maar als je onze leermethode goed hebt gevolgd, dan het je natuurlijk eerst alle vragen REEKS PER REEKS opgelost. Zo heb je de vragen toch kunnen maken, want die lopen via een andere server.

Je hebt dus eigenlijk hetzelfde gekregen.
Plaats reactie