Nen dikke vette proficiat voor die geweldige site

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Deborah Meersmans

Nen dikke vette proficiat voor die geweldige site

Bericht door Deborah Meersmans »

Quote: Van: Deborah Meersmans
Datum: 5/02/2007 22:53:18


Men zegt weleens : 'Derde keer, goeie keer'... Welnee, ik heb er 4 nodig gehad. Ik had het serieuze van de zaak een beetje onderschat, maar als trouwe klant van de KBC, heb ook ik van deze methode gebruikt gemaakt!
Wat een pretje, niet alleen was het leuk leren, heel wat anders dan 'den blok', maar ook heb ik het verkeersregelement eindelijk écht onder de knie!! Chapeau!!! t' Is een pracht van een idee, waaruit een beeldige site is ontstaan!!

Maandag 5 februari 2007 was mijn dag, met knieen die trilden als een een oude vioolsnaar (je zou voor minder na 3 maal 'U bent gebuisd' voorgeschoteld te hebben gekregen), bracht moederlief mij naar Deurne. Het leek wel of het geluk me toejuichde : mijn moeder is altijd al mijn geluksbrenger geweest (ssst, vertel het haar niet), dan kwam ik een goeie vriendin tegen en uiteindelijk kreeg ik computer-nummer 13... mijn geluksgetal, en met (toch nog) 4 foutjes heeft Bibieke hier haar wit papierke in de hand gekregen!!

Nen dikke vette proficiat voor die geweldige site, en veel belangrijker nog, ongelooflijk bedankt!!!

Met hele vriendelijke groetjes,

Deborah Meersmans,
wonende te Kalmthout,
die haar voorlopige rijbewijs op 05/02/2007 om 14.45 behaalde,