2 x dezelfde examinator?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door GRO »

Je kan natuurlijk alles vragen, maar men zal op je vraag niet ingaan.
Je zal bovendien geen goede indruk maken, denk ik. Alsof je niet genoeg ervaring hebt om met een andere examinator te rijden.
Anoniempje

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door Anoniempje »

Stel, bij eender welke categorie: mag je na 1x echt een andere examinator bij de 2de x vragen? of juist zeggen van: liever niet want volgens mij is het misschien niet eerlijk gegaan.

Je zou na 2x klacht kunnen indienen bij de hoofdexamintor, dus bij 2x niet geslaagd maar volgens mij is dat compleet zinloos. ze gaan je graag nog een 3de x zien terugkomen en geen rekening houden met waar de klacht om draait. Ze moeten daar geld binnenkrijgen of ze kunnen het er sluiten. Dus na 1x zul je zeker geen klacht kunnen indienen.
jens1993
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jan 2012, 16:56

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door jens1993 »

Klopt niet echt van dat geld, de wachtlijsten zijn enorm en eerlijk hoe vlugger geslaagd hoe beter
kipjekaas

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door kipjekaas »

stephanieke_ schreef: 23 okt 2008, 20:10 Hey, ik heb dus al 2x mijn praktijk afgelegd en had 2x dezelfde examinator. Dit vond ik dus allesbehalve leuk! nu ga ik binnekort voor de 3de keer mijn praktijk afleggen, en vroeg ik me af of ze u wel 2x dezelfde examinator mogen geven? ik had eens gehoord van niet, maar vind nergens concreet of dit zo is. Mag ik dit dan weigeren op dat moment of niet? want ik vind dat dit toch een grote rol speelt tijdens mijn praktijk.
alvast bedankt!
ik heb precies hetzelfde. Mijn examinator was dan ook niet leuk. Hij liet mij zakken op punten die naar mijn mening en mijn instructeurs mening onzin waren. Het CBR maakt dit soort dingen niks uit waar dan krijgen ze geld voor. Dus je kan niet echt van het CBR verwachten dat ze hier iets aan doen.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door Inazuma »

CBR is in Nederland
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door Benny Stinkens »

kipjekaas schreef:Hij liet mij zakken op punten die naar mijn mening en mijn instructeurs mening onzin waren.
Een instructeur die zijn werk doet zoals hij of zij het zou moeten doen gaat onmiddellijk ter plekke jou verdedigen als het zo zou zijn dat de examinator onzin uitkraamt :idea:

Hebben zij dit gedaan :?:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Anonieme Boze Meneer

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door Anonieme Boze Meneer »

stephanieke_ schreef: 23 okt 2008, 20:10 Hey, ik heb dus al 2x mijn praktijk afgelegd en had 2x dezelfde examinator. Dit vond ik dus allesbehalve leuk! nu ga ik binnekort voor de 3de keer mijn praktijk afleggen, en vroeg ik me af of ze u wel 2x dezelfde examinator mogen geven? ik had eens gehoord van niet, maar vind nergens concreet of dit zo is. Mag ik dit dan weigeren op dat moment of niet? want ik vind dat dit toch een grote rol speelt tijdens mijn praktijk.
alvast bedankt!
Nou, ik had ongeveer hetzelfde 1e keer examen gedaan dik gezakt, jammer dan maar wel gelijk lessen nemen en opnieuw aanvragen. Ben ik door dezelfde examinator weer gezakt. Dat is klote. Bij mijn derde keer had ik een andere persoon met een of andere leerling. (wat ik btw bullshit vind. door corona mag je instructeur niet mee, maar als het het CBR uitkomt mag alles. zeer kut weer een 120 uur voor niks gewerkt voor de 3e keer. Kom ik bij mijn 4e examen ik had er een stuk meer vertrouwen in komen de examinators naar buiten om naar de auto te lopen krijg ik dezelfde examinator met de zelfde leerling als de 3e poging. Het boeit het CBR niet eens een klein beetje als iets in het tegendeel voor je werkt 2x dezelfde examinator achter elkaar hebben houd je in de meeste gevallen tegen. En het mag wel want het CBR luistert alleen naar de regels/problemen als het voor hun uitkomt.

Met vriendelijke groet,
Iemand die tering veel uren heeft gewerkt zodat het CBR en de rijscholen alles uit mijn handen kunnen jatten.
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: 2 x dezelfde examinator?

Bericht door Inazuma »

CBR is in Nederland ...
Plaats reactie