Bewijs kwijt :(

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Jordy

Re: Bewijs kwijt :(

Bericht door Jordy »

Hoi ik ben mijn theorie papier voor verloopig rijbewijs aan te vragen kwijt kan ik deze terug op vragen in het examen zelf we danken dat men hond heeft kapot gemaakt en het hebben weg gegooid :roll:
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Bewijs kwijt :(

Bericht door Inazuma »

Examencentrum kan je aan een dubbel helpen van je examen uitslag
Musab

Bewijs kwijt van mijn geslaagd theorie examen

Bericht door Musab »

Best’
Ik ben musab en ik heb mijn geslaagd theorie examen kwijt’ ik heb morgen afspraak wat zou ik down?
Bedankt
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Bewijs kwijt van mijn geslaagd theorie examen

Bericht door Inazuma »

Musab schreef: 03 nov 2020, 18:44 Ik ben musab en ik heb mijn geslaagd theorie examen kwijt’ ik heb morgen afspraak wat zou ik down?
Afspraak voor wat ?

Examencentra zijn gesloten voor examens etc , maar waarschijnlijk wel bereikbaar per telefoon of email
Je kan daar een dubbel van je attest aanvragen
Musab

Ik heb afspraak bij de stadhuis

Bericht door Musab »

Afspraak bij de stadhuis rijbewijs aanvraag maar ik moet geslaagd examen theorie hebben en ik heb die kwijt .
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Bewijs kwijt :(

Bericht door Benny Stinkens »

Zoals Inazuma dus al schreef:
Inazuma schreef:Examencentra zijn gesloten voor examens etc , maar waarschijnlijk wel bereikbaar per telefoon of email
Je kan daar een dubbel van je attest aanvragen
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Probleemmpje

Theorie rijbewijs papieren geldig

Bericht door Probleemmpje »

Ik heb al een jaartje mijn papieren van mij theorie examen en ben nog niet geweest om in te leveren. Hoelang is dat geldig??
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Theorie rijbewijs papieren geldig

Bericht door Inazuma »

Probleemmpje schreef: 09 mar 2021, 07:04 Ik heb al een jaartje mijn papieren van mij theorie examen en ben nog niet geweest om in te leveren. Hoelang is dat geldig??
Theorie examen is 3 jaar geldig

Zowel om voorlopig rijbewijs te krijgen, als om praktijkexamen te mogen afleggen
Plaats reactie