Extra info rijexamen B niet geslaagd

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
cozas1

Extra info rijexamen B niet geslaagd

Bericht door cozas1 »

Hey iedereen,

Dit was mijn resultaat voor mijn rijexaam.

Resultaat: OW
8 SNELHEID EN VERKEERSINZICHT: slecht
8/10.00 kruispunt - borden B1-17(M 9-10)
8/10.00/2 B17 - kruispunt waar de voorrang van rechts geldt:

opmerking : OW
Tussenkomst van de examinator

Nu heb ik enkele vragen.

Ik heb zelf minder dan 10 minuten gereden wat ik zelf niet eerlijk vind. Wel had ik al een manouvre correct uitgevoerd. Nu de reden waarom ik gebuisd ben is omdat ik op een weg van 50 volgens de examinator niet goed naar rechts had gekeken wat ik degelijk wel had gedaan. De weg was helemaal leeg geen autos fietsers of voetgangers. Dus had ik niet afgeremd wat fout is ga ik mee akkoord maar dat het examen meteen wordt stopgezet na enkele minuten niet. Dit was ook mijn 2de keer. Nu is mijn vraag of ik hiervoor in beroep kan gaan.

Dankjewel voor de reacties
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Extra info rijexamen B niet geslaagd

Bericht door Inazuma »

Examen wordt enkel stopgezet bij verkeersonveilig gedrag ...

Gezien het tweede examen was, kan je beroep aantekenen

https://www.gocavlaanderen.be/detail-pa ... lprocedure


Dat houdt wel in dat je zinvolle argumenten gaat moeten aanbrengen, én ook bewijzen ...
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: Extra info rijexamen B niet geslaagd

Bericht door NeGeNdUuSt »

Ik hoop voor jou als je een stevig dossier hebt dat ze jou dan een 2de kans zullen geven , in de meeste gevallen gaat men het woord van de examinator eerder geloven dan van de kandidaat die komt testen om te zien of hij of zij er volledig klaar voor bent voor een examen.

op het examencentrum van Sint Denijs westrem in regio Gent lopen er helaas ook zo van die examinators rond die het plezant vinden om kandidaten de grond te gaan inboren en & te doen buizen. das toch naar mijn ervaring met het genoemde examencentrum.
Plaats reactie