Examencentrum Erembodegem - Oefenrit

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Oefenritje

Examencentrum Erembodegem - Oefenrit

Bericht door Oefenritje »

Ik ga binnenkort voor de tweede keer mijn praktijkexamen afleggen.
Bij mijn vorig examen had het feit dat ik de omgeving waar ze mij heen stuurden niet goed kende mij genekt, dus nu wil ik wel voldoende voorbereid zijn. Alleen, je kan vanuit Erembodegem natuurlijk heel veel kanten uit.
Hebben jullie ideeën van moeilijke knooppunten waar ik best eens langsrijd om mij toch zekerder te voelen als ik binnenkort in mijn auto stap voor het examen?
Hiermee bedoel ik vooral punten waar het misschien onduidelijk is dat je voorrang moet geven, bochten die scherper zijn dan ze lijken, vreemde kruis-/rondpunten, wegenwerken die zorgen voor een vreemde verkeerssituatie, en dergelijke en niet per se drukke rondpunten o.i.d.
Darshana
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2021, 13:31

Re: Examencentrum Erembodegem - Oefenrit

Bericht door Darshana »

Hi, I will also be soon taking my practical exam in Erembodegem. Please let me know if there are any specific exam routes. Round abouts, turns, priority. I will much appreciate if you can share your experience. Thanks
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Examencentrum Erembodegem - Oefenrit

Bericht door de rijprof »

dat ik de omgeving waar ze mij heen stuurden niet goed kende heeft mij genekt
Als je een rijbewijs wilt verdienen moet je overal kunnen rijden, zelfs op onbekend terrein. Routes ken ik niet maar het helpt wel als je daar in de omgeving gaat oefenen.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie