examencentrum Bree

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast

Re: examencentrum Bree

Bericht door Gast »

Dag,ik ben naima bari ik wil jullie iets vragen is de examen open op 4november2020 Alvast bedankt
Groetjes naima bari
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: examencentrum Bree

Bericht door Benny Stinkens »

Gast schreef: 02 nov 2020, 12:21 Dag,ik ben naima bari ik wil jullie iets vragen is de examen open op 4november2020 Alvast bedankt
Groetjes naima bari
Dag Naima,

Neen, op dit moment zijn alle examencentrums dicht tot 13/12/2020
Daarna is het nog afwachten.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Milena jonsson

Re: examencentrum Bree

Bericht door Milena jonsson »

Vandaag geweest voor de 3 e keer en ben geslaagd,
In die 3 x dat ik ben geweest altijd super lieve en proffesionele
Examinators bree is echt een aanrader!
carine123.

Re: examencentrum Bree

Bericht door carine123. »

Goede morgen,

Ik heb een vraag , mijn zoon heeft zijn rijbewijs van een scooter 50cc behaald , hij heeft daarvoor opleiding moeten volgen , nu is hij bezig met rijbewijs B praktijk , mijn vraag is ..... Hij wil gaan voor een 125cc , kan hij dit en wat moet hij daarvoor doen? Bedankt alvast
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: examencentrum Bree

Bericht door Inazuma »

carine123. schreef: 19 mei 2021, 08:36 Ik heb een vraag , mijn zoon heeft zijn rijbewijs van een scooter 50cc behaald , hij heeft daarvoor opleiding moeten volgen , nu is hij bezig met rijbewijs B praktijk , mijn vraag is ..... Hij wil gaan voor een 125cc , kan hij dit en wat moet hij daarvoor doen?
Vanaf 17 jaar en 9 maanden kan hij theorie examen A doen
(eventueel met theorielessen vooraf in rijschool, maar is niet verplicht)


Vervolgens praktijklessen in erkende rijschool volgen, en dan :

Ofwel direct volledig (privéterrein + openbare weg) examen doen, na minstens 12 uur rijlessen.
Zonder veel rij-ervaring met auto, is 12 uur rijlessen weinig.

Ofwel met voorlopig rijbewijs rijden, wat kan na 9 uur rijlessen + geslaagde praktijktest op afgesloten terrein, gedurende hooguit 1 jaar , (normaal *) niet verlengbaar !
En vervolgens het examendeel op openbare weg doen


Leesvoer:

https://www.gocavlaanderen.be/detail-pa ... ie-a1-a2-a



*) door corona zijn ook de "niet-verlengbare" voorlopige rijbewijzen voor alles behalve auto, toch verlengd, zelfs verdubbeld voor sommigen
Gast

Re: examencentrum Bree

Bericht door Gast »

Gewoonweg niet professioneel in omgang met de leerlingen, gebuisd maar eerst zelfvertrouwen geven om dan heel mijn miniscuul breintje in mekaar te laten druipelen. Nu ben ik oprecht deprissief, ben al de hele dag aan het wenen...
Plaats reactie