47/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Arne O.

47/50

Bericht door Arne O. »

Hey!
Ik heb vandaag mijn theoretisch rijexamen afgelegd en ik ben er van de eerste keer vlot (47/50) door! Ik heb drie dagen de theorie met oefeningen doorgenomen via jullie handboek (ik het de 21ste editie gebruikt, van 2020). Daarna heb ik -ook via jullie site- een zevental proefexamens gemaakt (waarvan de resultaten in chronologische volgorde: 40/50, 43/50, 49/50, 49/50, 48/50, 46/50, 49/50). Dankjewel voor het leermateriaal, zowel de video's als het boek en de oefeningen!

Ik was eerlijk gezegd verbaasd hoeveel verkeersregels er eigenlijk wel zijn dus het was zeer aangenaam om dat op een gestructureerde manier te kunnen doen via jullie handboek. De afwisseling tussen de theorie krijgen en dan de oefeningen oplossen, maakte het leerproces voor me niet alleen een stuk effectiever maar ook aangenamer. De vragen op de site waren vrij representatief en volledig. Wat extra info voor de volledigheid: ik had maar twee vragen op het echte theoretische examen waarvan ik het gevoel had dat ik de info nog niet uitdrukkelijk had gezien in jullie handboek. Wat extra info voor de representativiteit: ik heb het gevoel dat de vragen op het echte theoretische examen vaak minder duidelijk waren (nl dat de situatie op de foto of afbeelding minder duidelijk was) dan de vragen van jullie site (voor de verduidelijking: ik vind het niet erg dat het zo is, het is goed naar mijn mening dat jullie nog duidelijker zijn).

Met opgetogen groetjes en een fijne week toegewenst,
Arne O. (Rollegem)

----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is


Afbeelding