Code niet ontvangen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Pierre_
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2020, 13:00

Code niet ontvangen

Bericht door Pierre_ »

Ik heb keurig netjes om 12:30 het formulier ingevuld dat ik me code niet had ontvangen en een bericht verstuurd hier om mijn code en niet alleen is mijn onderwerp verwijderd, ik heb nogsteeds geen code ontvangen?!

Het is nu 16:05 en heb niet eens goeie klantenservice gekregen waar slaat dat nou weer op?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Code niet ontvangen

Bericht door Benny Stinkens »

Beste Pierre
Als je bij de bakker een slecht brood krijgt en je gaat bij de slager klagen krijg je inderdaad geen goede klantenservice :idea:
Dit forum heeft met codes niets te maken.
Wij kunnen je dus niet helpen.
Je moet dus goed lezen wat er staat als je de code aanvraagt. :idea:
Er staat duidelijk uitgelegd wat je moet doen als er iets mis is met je code.

@ Rafael of GRO,
Kunnen jullie even proberen te achterhalen wat er mis is :?:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Code niet ontvangen

Bericht door Rafael »

Je moet op deze pagina het juiste formulier kiezen en invullen, in 99% van de gevallen krijg je dan onmiddellijk duidelijke instructies te zien hoe je probleem opgelost kan worden. Heb je dat al gedaan? Zoja, welke reactie kreeg je daar?
Pierre_
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2020, 13:00

Re: Code niet ontvangen

Bericht door Pierre_ »

Ik krijg geen reactie, ik heb het via me mobiel geprobeerd en ook via me laptop. Met data en wifi, andere internet browsers maar hij blijft gewoon op hetzelfde website zonder reactie maar alles wat ik zie zijn me ingevulde gegevens, verder niks.
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Code niet ontvangen

Bericht door Rafael »

Het formulier werkt nochtans zoals het zou moeten... Als jij dus op de knop "Versturen" onderaan dat formulier drukt, gebeurt er gewoon niks? Laatste poging zou nog kunnen zijn in een incognito tabblad van je browser.
Pierre_
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2020, 13:00

Re: Code niet ontvangen

Bericht door Pierre_ »

Ik heb dat net gedaan maar tevergeefs, alsnog hetzelfde resultaat
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Code niet ontvangen

Bericht door Rafael »

De kans dat het bij jou niet werkt in geen enkele browser, op geen enkel toestel, lijkt mij eerlijk gezegd zo goed als nihil. Ik kan je enkel adviseren om dan aan een vriend/familie te vragen om het formulier in jouw plaats in te vullen, met jouw bijhorend emailadres. Aan codes zelf kunnen wij (= forum medewerkers) niet.
Pierre_
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jun 2020, 13:00

Re: Code niet ontvangen

Bericht door Pierre_ »

Probleem is het laadt gewoon succesvol, maar het gaat gewoon niet naar een andere pagina.
Ik heb net een vriend gevraagd om het in te vullen met mijn email maar hij zei: ''Ik heb op versturen gedrukt maar weet niet of het is verstuurd'' dus eigenlijk hetzelfde wat ik ervaar. Hoe kan ik anders in contact komen met hun?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Code niet ontvangen

Bericht door GRO »

Beste,

Je schrijft dat je de code niet hebt ontvangen:
Het heeft geen zin om op het forum hulp te vragen, want om iets te kunnen nakijken, is een reeks info nodig:
- Welke soort code?
- Voor welke site?
- Hoe aangevraagd? Via sms? welk telefoonnummer?
- Via bank? Welk bankaccount?
- Wanneer aangevraagd?

Het heeft uiteraard geen zin om al deze prive gegevens openbaar op een forum te zetten. Daarom kreeg je bij het posten van dit bericht ook de boodschap dat het geen zin heeft op een forum hulp te vragen. Maar misschien heb je dat ook niet gezien.

Codes worden niet door ons gemaakt, maar door Storedesk. Ze worden ook niet aan ons betaald, maar aan je gsm operator.
99,9 % van codes worden aangevraagd en probleemloos geleverd. De 0,1% die wel problemen heeft, is meestal omdat je operator of bank geen info heeft doorgegeven aan Storedesk.

Stuur een mail naar: gratisrijbewijsonline @ gmail .com met de nodige gegevens.
Gesloten