DEADLINE NASCHOLING BEROEPSCHAUFFEURS

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4313
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

DEADLINE NASCHOLING BEROEPSCHAUFFEURS

Bericht door Stefan Peeters »

Voor de bestuurders van voertuigen van de categorie C en D die beroepsmatig een voertuig besturen nadert de deadline voor het volgen van de verplichte 35 uur nascholing.

Veel rijbewijzen van de categorie D (D1, D, D1E en DE) verliezen hun geldigheid voor de vakbewaamheid omstreeks september 2020!

De rijbewijzen van de categorie C (C1, C, C1E en CE) verliezen hun geldigheid voor de vakbewaamheid omstreeks september 2021!


Een groot aantal bestuurders heeft nog weinig of geen nascholing gevolgd en door het beperkt aantal erkende opleidingscentra dreigen er problemen te ontstaan om iedereen tijdig opgeleid te krijgen.

Vooral doordat in de tweede sessie (2016 - 2021) verplicht een praktijkopleiding moet plaatsvinden waarvoor telkens een instructeur 3,5 uur per persoon individuele opleiding geeft.

Neem dus best geen enkel risico en schrijf je zo spoedig mogelijk in voor de verplichte nascholing!
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Hendridi
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2020, 13:42

Re: DEADLINE NASCHOLING BEROEPSCHAUFFEURS

Bericht door Hendridi »

Zou het niet handig zijn om deze verouderde meldingen te verwijderen van het forum?
Staat bovenaan als deadline sinds 2015 :P
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4313
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: DEADLINE NASCHOLING BEROEPSCHAUFFEURS

Bericht door Stefan Peeters »

Hendridi schreef: 29 jul 2020, 09:15 Zou het niet handig zijn om deze verouderde meldingen te verwijderen van het forum?
Staat bovenaan als deadline sinds 2015 :P
Ik heb het bericht aangepast aan de actuele situatie :wink:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie