Brand komt uit de auto voor mijn auto

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
IamTrying

Brand komt uit de auto voor mijn auto

Bericht door IamTrying »

Zie het vuur tegenwoordig uit sportwagens komen: https://www.youtube.com/watch?v=NtqX8gtbQxE

mensen rijden auto die achterin vuren, als het rood licht is en je achter zo'n auto bent. en het vuur komt naar je auto terwijl hij vooraan wegrijdt.

Wat doet mijn autoverzekering in dit geval als mijn auto schade heeft opgelopen door de sportwagen? ik zet mijn auto altijd in rood licht 1 inch achter en niet alleen ik, er zijn veel domme chauffeurs die dat doen.

(Is dit vuur dat uit een sportwagen komt de juiste manier om die mensen te behandelen die van achteren proberen de voorste bestuurder te duwen?)
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Brand komt uit de auto voor mijn auto

Bericht door Inazuma »

IamTrying schreef: 09 jun 2021, 13:53 Zie het vuur tegenwoordig uit sportwagens komen: https://www.youtube.com/watch?v=NtqX8gtbQxE

mensen rijden auto die achterin vuren, als het rood licht is en je achter zo'n auto bent. en het vuur komt naar je auto terwijl hij vooraan wegrijdt.
Dat ga je niet echt vaak zien

Motortuning is verboden.
Die auto's zijn dan ook niet meer reglementair en mogen eigenlijk niet op de openbare weg


Altijd 'n beetje afstand houden tot zo'n "Johnny's" :mrgreen:

Het gaat soms ook wel eens mis :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=tMamYY4eJEQ
IamTrying

Re: Brand komt uit de auto voor mijn auto

Bericht door IamTrying »

Dank u wel!! :)

Gewoon mijn mening. :lol:

De Belgische straat mag het niet toelaten. Op het theorie-examen moet je vragen, op straat zie je tegenwoordig veel lawaaierige auto's, ik woon naast een drukke straat, na het werk, als ik slaap, kan ik niet slapen, het is zoveel lawaai van die auto's. Die autobezitters hebben een luxe levensstijl maar we zijn arbeider, harde werkers, thuis willen we slapen. Op de een of andere manier overtreedt het de geluidsregels, zoals na 22.00 uur, als de auto lawaai maakt, zal de politie hen een boete van 20000 euro geven vanwege het overtreden van de vredeswet.

De reden is ook dat België niet zo groot is en als we onze straatgrootte vergelijken met de Verenigde Staten, is het niet de juiste plaats/straat om zoiets te doen.

Mensen met een dergelijke rijverslaving zouden naar de Verenigde Staten moeten vliegen en daarheen moeten rijden. Na enkele maanden rijden worden ze dan terug naar België gedeporteerd. En dan krijgen ze dit misschien onder controle.

als er een nieuwe wet voor zoiets komt, zou dat de mooiste zijn.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Brand komt uit de auto voor mijn auto

Bericht door Stefan Peeters »

Last van de warmte? :shock:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: Brand komt uit de auto voor mijn auto

Bericht door NeGeNdUuSt »

Stefan Peeters schreef: 10 jun 2021, 06:57 Last van de warmte? :shock:
Denk eerder lastig van een zonneslag :lol:
Plaats reactie