Dit is niet alleen op een autoweg zo, maar op alle wegen.
Stel dat je in een bocht een panne krijgt.
Je plaatst je gevarendriehoek 200 meter voor je voertuig.
(ruim genoeg voor een gewone weg en ook ruim genoeg voor een autosnelweg)
Maar je gevarendriehoek staat nog steeds in de bocht.
In dit geval is je gevarendriehoek nog steeds niet zichtbaar op een afstand van 50 meter en staat hij dus verkeerd.
In zo een geval moet je dus je gevarendriehoek voor de bocht plaatsen zodat hij dus op 50 meter zichtbaar is.
Diegene die dan de bocht nadert weet dat er in de bocht iets gaande is.
(Ook al is het al 200 meter verder)
Dit is niet alleen op een autoweg zo, maar op alle wegen. :idea:
Stel dat je in een bocht een panne krijgt.
Je plaatst je gevarendriehoek 200 meter voor je voertuig.
(ruim genoeg voor een gewone weg en ook ruim genoeg voor een autosnelweg)
Maar je gevarendriehoek staat nog steeds in de bocht.
In dit geval is je gevarendriehoek nog steeds niet zichtbaar op een afstand van 50 meter en staat hij dus verkeerd. :idea:
In zo een geval moet je dus je gevarendriehoek voor de bocht plaatsen zodat hij dus op 50 meter zichtbaar is.
Diegene die dan de bocht nadert weet dat er in de bocht iets gaande is. :idea:
(Ook al is het al 200 meter verder) :wink: