Rijbewijs A

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
tweetdezweet
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:13
Locatie: Louwel City

Rijbewijs A

Bericht door tweetdezweet »

hallo
ik heb eindelijk besloten om voor mijn motorijbewijs te gaan en heb al paar stukken theorie doorlopen hier op de site en de theorie vr rijbewijs B eens herhaald (was blijkbaar nodig)
maar ik vraag me eigenlijk af hoe het dan zit met het goca-examen vr rijbewijs A, zijn dat evengoed 50 vragen met enkele vragen specifiek vr rijbewijs A erbij of is dat een examen rijbewijs B met een extra stuk rijbewijs A?

ik heb mijn praktijklessen al vastgelegd (8u les met rijexamenbegeleiding) maar ik vind dit eerlijk gezegd toch weinig zeker omdat ik geen ervaring heb met een motor of bromfiets
bestaat er zoiets als aanvullende lessen ofzo om mijn rijvaardigheden te verbeteren?
Je moet iets tussen je oren hebben om te controleren wat tussen je benen zit
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

Het theorie examen omvat 50 vragen, waarvan een aantal specifiek naar een motorfiets gericht zijn, andere gaan over de wegcode in het algemeen, die dus vanzelfsprekend hetzelfde is als voor een rijbewijs B of C of D.

Voor meer praktische opleidingen kan je terecht bij diverse organisaties.
Lees even deze draad, daar vind je een aantal tips.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gast

Bericht door Gast »

ah ok, merci vr het antwoord, kwist ook niet dat ik met opleidingscheques kan betalen, toch 125€ uitgespaard :)
Plaats reactie