Je gaat hier denk ik niemand vinden die stelt dat dit een goede zaak was ...royalbleu schreef:wat ik niet goe begrijp is dat er een tijd is geweest dat je het rijbewijs dat je destijds bij een pakje chips kon krijgen voor alle voertuigen kon gebruiken bij wijze van spreken.
Als je de kosten om een rijbewijs A te halen - theorie-examen , minstens 6 uur rijopleiding en de kost van een praktijkexamen (+ begeleiding) samen ergens rond de 500 euro - al geldklopperij vindt, dan moet ik je aanraden géén motorfiets te kopen.ikzelf ben 32 en bezit al 14 jaar een rijbewijs b.
nu zou ik graag een rijbewijs a willen behalen maar wat een geldklopperij.
Het onderhoud en de onderdelen daarvan, of de beschermende kledij, dat is pas een geldklopperij
Banden die evenveel kosten als die van je auto, maar misschien maar een kwart zolang meegaan ; onderhoudsintervallen van maar 6000 of 10000 km enzo ...
Als je al opkijkt tegen de kosten van een rijbewijs A, herbekijk dan even de werkelijke kosten van het motorrijden voor je die stap zet.
De theorie die je moet kennen is immers net zo goed van toepassing op een motorfiets. Uiteindelijk zijn er vrij weinig afwijkende regels inzake het rijden met de motorfiets.nu zou ik eerst terug theorieexamen moeten afleggen en het beste van alles is dan nog dat het voor 80percent gaat over theorie voor het rijbewijs b.
Er is sinds de 14 jaar dat je een rijbewijs hebt, ook aardig wat veranderd aan de wegcode ...
Dan is het examen toch ook geen probleemdat is er echt los over aangezien ik mij al 14jaar met de wagen in het verkeer begeef en dus wel degelijk goed de reglementeringen ken.