over de site

Graag uw mening over deze website.
liesjeuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2008, 15:34

over de site

Bericht door liesjeuh »

hallo ik vind de site tamelijk goed
ik heb geleerd via site van hier. en ik heb vandaag mijn theorie afgelegt maar ik ben jammer genoeg niet door 38/50. dusja kvind raar want via proefexamen van deze site te doen had 41 of soms 44/50 :?
kga opnieuw proberen hopelijk lukt het!
sommige afbeeldingen ziej niet en soms geef slechte antwoordn!

mvg liesjeuh
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: over de site

Bericht door Benny Stinkens »

liesjeuh schreef: want via proefexamen van deze site te doen had 41 of soms 44/50 :?
Dit is eigenlijk te weinig om te kunnen zeggen dat je klaar bent om op examen te gaan vooral die 41 want dat is net met de hakken over de sloot.
sommige afbeeldingen ziej niet en soms geef slechte antwoordn!
Bedoel je hier op de site of op je echte examen :?:

Als je op deze site bedoeld had ik graag een paar voorbeelden gehad zodat we kunnen kijken wat er scheelt.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
liesjeuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2008, 15:34

site

Bericht door liesjeuh »

op site zelf had ik 41/44/50 maar echte theorie examen had ik maar 38/50 dusja grote terleurstelling!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Als je op proefexamens slechts 41/50 tot 44/50 haalt, dan wil dit zeggen dat je de theorie onvoldoende kent en dat je die eerst grondiger moet gaan leren.

Als je via de proefexamens ontdekt dat je de theorie niet gondig kent, maar je gaat toch examen afleggen, dan moet je dus niet verschieten dat je van GOCA een examenreeks krijgt waar net meer vragen inzitten waarop je niet kunt antwoorden.

DUS begin nu eerst met de theorie te leren.
sommige afbeeldingen ziej niet en soms geef slechte antwoordn!
Als je bedoelt dat op de site soms slechte antwoorden als juist worden gegeven, dan is dat ook het bewijs dat je de theorie niet goed kent. Wat wij als goed aanrekenen rekent GOCA ook als goed aan.
Plaats reactie