Proefexamens

Graag uw mening over deze website.
Maite C.

Proefexamens

Bericht door Maite C. »

Beste

Ik sta te popelen om het proefexamen op de site uit te testen maar iedere keer dat ik mijn code (verkregen op de KBC-site) ingeef, is de pagina onbereikbaar...

Ik heb geen idee wat ik verkeerd gedaan zou kunnen hebben en ik zou graag een beetje info verkrijgen over hoe ik dit kan verhelpen.

Alvast bedankt

Maite Colpaert
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Je moet de code ingeven met de cursor en niet de cijfertoetsen van de computer gebruiken.
Maite

Bericht door Maite »

Nou ja, als altijd eigenwijs en dus toch maar met de toetsen geprobeerd...

Hartelijk bedankt voor de hulp én het rappe antwoord!!!

Maite!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als iemand een of ander probleem zou ondervinden bij het registreren of ontvangen van de code, wil je dan een bericht sturen naar:

rijbewijs@telenet.be


Lees hieronder waarom iets misschien niet onmiddellijk lukt:

1. REGISTREREN


* Vul je bij het registreren duidelijke onjuistheden in, dan zal de computer uw registratie weigeren.

* Een duidelijke onjuistheid is bv. geboren in 2005 of email adres: blblbl@onnozele.xxxx

* Eenmaal de registratie geweigerd is, is het mogelijk dat ze bij volgende keren ook mislukt.

2. SMS en CODE


* De codes worden door Storedesk via de gsm-operatoren doorgestuurd.

* Zoals op de registratiepagina staat kost dit 2 euro:
. 1 euro voor het versturen van het woord RIJBEWIJS
. 1 euro voor het ontvangen van de code

* Fouten die kunnen gemaakt worden zijn:
. Men schrijft RIJBEWIJS met Y i.p.v. IJ
. Men heeft niet genoeg belwaarde meer op de kaart om het bericht met de code te ontvangen.

3. HET INGEVEN VAN DE CODE

* Het ingeven van de code moet je met de cursor doen en niet het cijferklavier op je computer gebruiken

4. HEB JE EEN PROBLEEM?

* Stuur dan een mail naar bovenstaand adres.

* Gebruik dezelfde naam en hetzelfde e-mail adres als dat waarmee jij je geregistreed hebt.

* Zorg ervoor dat de mailbox niet overvol zit, zodat je minstens ons antwoord kan ontvangen.
Plaats reactie