Waarom mijn niet?

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
jemeniet

Waarom mijn niet?

Bericht door jemeniet »

Beste ik heb rijbewijs B and C van Jemen ,,
mijn land bestaat niet bij lijst in Belgie dus ze accepteren mijn Rijbewijs niet ,,,

maar waarom behalve mijn Land ????

groeten
jemeniet

Re: Waarom mijn niet?

Bericht door jemeniet »

jemeniet schreef:Beste ik heb rijbewijs B and C van Jemen ,,
mijn land bestaat niet bij lijst in Belgie dus ze accepteren mijn Rijbewijs niet ,,,

maar waarom behalve mijn Land ????

groeten
asl reagereet deze mijn Email

vanjemen@yahoo.com

dank u
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Waarom mijn niet?

Bericht door Inazuma »

jemeniet schreef:Beste ik heb rijbewijs B and C van Jemen ,,
mijn land bestaat niet bij lijst in Belgie dus ze accepteren mijn Rijbewijs niet ,,,

maar waarom behalve mijn Land ????
Als Jemen het Internationaal Verdag op het wegverkeer niet ondertekend heeft, of er tussen Jemen en België geen wederzijds verdrag is voor de erkenning is van de rijbewijzen dan wordt een Jemenitisch rijbewijs hier niet aanvaard.
Jemeniet

Re: Waarom mijn niet?

Bericht door Jemeniet »

Inazuma schreef:
jemeniet schreef:Beste ik heb rijbewijs B and C van Jemen ,,
mijn land bestaat niet bij lijst in Belgie dus ze accepteren mijn Rijbewijs niet ,,,

maar waarom behalve mijn Land ????
Als Jemen het Internationaal Verdag op het wegverkeer niet ondertekend heeft, of er tussen Jemen en België geen wederzijds verdrag is voor de erkenning is van de rijbewijzen dan wordt een Jemenitisch rijbewijs hier niet aanvaard.
Jemen een lied van UNITED DRIVERS ook belgie staat in JEMEN lijst ,, en onze INTERNATIONALE Rijbewijs met verschellende talen ook nederlands ,, ,,, en algemeente accepteert SOMALIA en Afghanistan ,,, maar JEMEN ,,, ik weet het niet ,,, DAT IS NIET EERLIJK :!:
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

Re: Waarom mijn niet?

Bericht door jemeniet »

Jemeniet schreef:
Inazuma schreef:
jemeniet schreef:Beste ik heb rijbewijs B and C van Jemen ,,
mijn land bestaat niet bij lijst in Belgie dus ze accepteren mijn Rijbewijs niet ,,,

maar waarom behalve mijn Land ????
Als Jemen het Internationaal Verdag op het wegverkeer niet ondertekend heeft, of er tussen Jemen en België geen wederzijds verdrag is voor de erkenning is van de rijbewijzen dan wordt een Jemenitisch rijbewijs hier niet aanvaard.
Jemen een lied van UNITED DRIVERS ook belgie staat in JEMEN lijst ,, en onze INTERNATIONALE Rijbewijs met verschellende talen ook nederlands ,, ,,, en algemeente accepteert SOMALIA en Afghanistan ,,, maar JEMEN ,,, ik weet het niet ,,, DAT IS NIET EERLIJK :!:
Nu ben ik een lid van die forum ,,, sorry ik heb veel fouten gemakt want ik ben Nederlands aan het leren :oops:
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Of je dat nu eerlijk vindt of niet, als er geen wederzijds verdrag is tussen Jemen en Belgïe zal je jemenitisch rijbewijs hier niet aanvaard worden.

Als het de bedoeling is om hier te kunnen rondrijden, kan je een internationaal rijbewijs aanvragen in Jemen, waarmee je hier ook kan rijden.

Als het is om je rijbewijs om te wisselen naar een Belgisch rijbewijs, dan zal je moeten examen afleggen.
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

ja, dat zal ik doen

Bericht door jemeniet »

wobotje schreef:Of je dat nu eerlijk vindt of niet, als er geen wederzijds verdrag is tussen Jemen en Belgïe zal je jemenitisch rijbewijs hier niet aanvaard worden.

Als het de bedoeling is om hier te kunnen rondrijden, kan je een internationaal rijbewijs aanvragen in Jemen, waarmee je hier ook kan rijden.

Als het is om je rijbewijs om te wisselen naar een Belgisch rijbewijs, dan zal je moeten examen afleggen.
hallo,wobotje
ik heb internationale rijbewijs , maar ik moet torrist man zijn, niet hier blijven,, dus ik heb afspraak gemakt met Examencentrum,,

groeten
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Je moet eerst theorie-examen doen en daarna praktijk.

De reden waarom Belgie de rijbewijzen van sommige landen niet erkent, is ondermeer omdat men daar nogal gemakkelijk een rijbewijs aflevert, zonder dat de persoon echt kan rijden. Men is er dus minder streng.
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door jemeniet »

eugeen schreef:Beste,

Je moet eerst theorie-examen doen en daarna praktijk.

De reden waarom Belgie de rijbewijzen van sommige landen niet erkent, is ondermeer omdat men daar nogal gemakkelijk een rijbewijs aflevert, zonder dat de persoon echt kan rijden. Men is er dus minder streng.
Hallo, eugeen
dank u voor die informatie ,, ik heb afspraak gemakt voor theorie-examen in Maart ,,
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Leer de theorie via www.gratisrijbewijsonline.be

Lees eerst rusting de pagina ONZE LEERMETHODE
Volg die dan, het zal zeker gaan.
jemeniet
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 feb 2008, 03:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door jemeniet »

eugeen schreef:Leer de theorie via www.gratisrijbewijsonline.be

Lees eerst rusting de pagina ONZE LEERMETHODE
Volg die dan, het zal zeker gaan.
ONZE LEERMETHODE , ik zal het zoeken en goed lezen ,,
ik ben niet bang van de examen, maar mijn taal is niet zo goed ,voordat ik heb talk ook gevraagd
Verdien geld Online Terwijl u op het Internet surft ; http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=belyemen
Afbeelding
Plaats reactie