Praktijkexamen rijbewijs B + Rijopleiding verander weer ? ?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Benny Stinkens schreef:Ik ben ook limburger en instructeur maar het verhaaltje van de vlieg heb ik nog nooit gehoord.
Maak je geen zorgen, Benny. In het Antwerps zegt men van zo een forumbezoeker: "Daar zijn kosten aan." :wink:
pamluvjihbralimrums

Ik denk dat ik weet wat een supervlieg is in limburg.?

Bericht door pamluvjihbralimrums »

Dat is normaal Benny,dat jij als instructeur het verhaal over de supervlieg in limburg en in het verkeer bijna nooit hoord vertellen.

Het verhaal over de supervlieg in limburg gaat over de rijscholen en media,heb ik altijdt horen vertellen,zeker als de rijscholen weer aan de klaag muur van de media zijn gaan staan,dag Benny :!: :wink: .

Dan zeggen ze in limburg,de rijscholen hebben de vliegenmepper weer boven gehaald om te slaan op de begeleiders en zijn leerlingen.

Ik heb het door wat supervlieg wil bedoelen met de vlieg in limburg en in het verkeer,je moet de mens in het verhaal nemen als rijschool en wat willen de rijscholen verplicht eerste rijopleiding volgen,supervlieg nog een beetje en "ik heb jouw verhaal te pakken wat je wil zeggen". :wink:
GRO
Administrator
Berichten: 12767
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Is dat iets typisch voor forumbezoekers uit Limburg dat ze zoveel fouten schrijven?

Zelfs de eerste keer dat ik het woord "altijdt" met DT zie staan.
zeker als de rijscholen weer aan de klaag muur van de media zijn gaan staan
Rijscholen jammeren wanneer jongeren die met begeleider hebben leren rijden, net voor hun examen nog snel een paar uur rijles komen volgen, omdat de instructeurs op die enkele uren niet krijgen afgeleerd wat die jongeren tijdens hun opleiding van hun begeleider verkeerd hebben aangeleerd.

Dat is het resultaat van een onderzoek dat vorig jaar is gevoerd.
pamluvjih.bralimrums

Veel leerlingen vergeten de praktijkboek te lezen.?

Bericht door pamluvjih.bralimrums »

Okee eugeen,je heb gelijke dat "limburgers veel fouten schrijven." :wink:

Maar ik kan moeilijke geloven dat leerlingen zo slecht rijden met de auto naar een stageopleiding met begeleider.
Dat kan bijna niet,alles staat in de praktijken boeken en de cd-rom die je kan kopen in de winkel heel duidelijke aan gegeven hoe je moet schakel en remmen.
Als een leerling inspanning doet hoe het in de boeken of de cd-rom staat en ze kennen de theorie van het verkeer,wat kan er dan verkeerd gaan. :?: .
GRO
Administrator
Berichten: 12767
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

OK, ik zal je geloven.
Iedere Limburger die via vrije begeleiding leert rijden slaagt van de eerste keer voor het examen.

maar helaas geeft het examencentrum heel andere cijfers.
pamluvjih.bralimrums

Limburgse leerlingen zijn niet beter dan andere leerlingen.?

Bericht door pamluvjih.bralimrums »

Dat bedoel ik niet dat iedere limburgse leerling met begleider altijd slaagt op het praktijkexamen,daar hangt veel meer van af dan schakelen en remmen.

Het komt gewoon in de media over dat begeleiders geen rijopleiding kan geven aan hun leerlingen en zo is dat verhaal onstaan,supervlieg in limburg en in het verkeer.

Rijschool opleiding is heel goed daar is niets van te zeggen,maar er zijn ook goede begeleiders. :?:
GRO
Administrator
Berichten: 12767
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

maar er zijn ook goede begeleiders
Dat is juist.

Het spijtige is dat een leerling zelf niet kan beoordelen of hij al of niet een goede begeleider heeft en elke begeleider denkt van hemzelf dat hij goed is.
pamluvjih.bralimrums

Het is nog altijd beter eerste 8 uren rijopleiding te volgen

Bericht door pamluvjih.bralimrums »

Okee eugeen je heb 100% gelijke over de begeleiders.
Daarom kan ik de leerlingen van deze website alleen maar aan raden deze praktijkboek van deze website te nemen voor 2,50 eruo en de tips praktijk examen te lezen,begrijp je het dan nog niet,neem dan eerste 8 uren rijopleiding in erkende rijschool voor je begin te leren rijden met de auto,dan heb je basis rijopleiding gekregen. :wink:
Plaats reactie