Zeg nu nog eens dat examinatoren eikels zijn...

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Thomas

Zeg nu nog eens dat examinatoren eikels zijn...

Bericht door Thomas »

30/09/07: praktijkexamen Oostende

Alles ging goed tot de laatste 5 min en dan ging het mis. Ingereden in een straat waar enkele richting gelde... DOMDOMDOM, ik kon mezelf de kop inslaan. Maarja, niets aan te doen. Eens aan het examencentrum aangekomen gaan we (ik, vader en examinator) naar binnen. bepraken mijn fouten. Ik stelde een paar vragen ofdat examinatoren echt pietjes precies zijn, en hij antwoordde erop met een paar voorbeelden, Fair vond ik. Na 45 min zaten mijn vader en ik daar nog altijd. We praatten over zijn zoon, zijn vorige jobs, intresses,... Dan zei ik dat ik men rijbewijs echt nodig had omdat ik in september les moet gaan geven in nieuwpoort en diksmuide en dat men auto een absolute noodzaak was. Ik vroeg of ik morgen een nieuwe afspreek kon maken en hij antwoordde dat er hoogst waarschijnlijk nog een lange rij wachtenden voor me waren, maar hij zei dat ik eens moest gaan informeren bij de receptie. dat gezegd zjnde stond ik recht, schudde ik hem een hand, zei vaarwel en bedankt en ging naar de receptie met men vraag. Mijn amtwoord was dat ik nog 6 weken moest wachten. Dan zag ik mijn examinator uit zijn kantoor komen, kwam naar de receptioniste, verstond niet wat ze zeiden en ineens zegt ze: Morgenvroeg om 9.30u dan, gaat dit voor jou. Tof echt tof
Je moet die mensen gewoon menselijk behandelen, en dan krijg je veel gedaan. en echte toffe peer die examinator, hopelijk gaat het morgen beter, en heb ik dezelfde man.

Moraal: Toon eens wat respect voor die mensen, ze doen ook alleen maar hun werk.
Scarface
Berichten: 121
Lid geworden op: 21 jul 2007, 02:45

Bericht door Scarface »

Terwijl ik je verhaal las, dacht ik even dat hij je op het einde toch nog ging laten slagen :p

Over de moraal: er zijn evengoed examinatoren die wel pietjes precies zijn en helemaal niet zo vriendelijk zijn hoor. Het is een kwestie van geluk.
joop

respect.. haha

Bericht door joop »

ja heel leuk voor je..

jij hebt iid gewoon fouten gemaakt..
dan moet je het ook wel waarderen als diegene je helpt
zakken zonder echte foute is wat minder leuk.

ik was ook zo gelukkig om een vrouwe te krijgen die net als mijn moeder al gilt bij het weg rijden.

zij vond dat ik wat fout gedaan had wat eigenlijk helemaal niet fout gegaan is. leuk maar valt niks tegen te doen..

ik wens haar eerder een natuurlijke dood toe.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Re: Zeg nu nog eens dat examinatoren eikels zijn...

Bericht door bibi585 »

Thomas schreef:30/09/07: praktijkexamen Oostende
:shock: Back to the future? :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie