notities op examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Kris81

notities op examen

Bericht door Kris81 »

Hallo,

Is het toegelaten om op het examen kleine aantekeningen mee te nemen? Het is natuurlijk niet de bedoeling om een heel boek mee te nemen, maar een post-it of iets dergelijks... waar bijvb.: een aantal afstanden op vermeld staan of een formule of iets dergelijks wat je zeer snel kan terugvinden binnen een 2-tal seconden

Als het al niet toegelaten zou zijn, zou daar iemand op letten? Een post-it kan je makkelijk verbergen :D

btw: het is niet de bedoeling om de theorie niet vanbuiten te kennen, maar als je zenuwachtig bent kan een kleine aanwijzing verheldering brengen

thx
GRO
Administrator
Berichten: 12763
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Wat wil je nu dat ik zeg? Dat je mag afschrijven tijdens het examen?

Ik denk dat het niet mag.

Trouwens, als je een paar dagen later met de auto rijdt, ga je dan ook spiekbriefjes op het stuur plakken om te zien hoe je in bepaalde situaties moet reageren? :lol:
Kris81

Bericht door Kris81 »

Neenee :-) verkeerssituaties moet je begrijpen, dat heeft toch geen zin dat je daarin bedriegt
Als je zenuwen hebt kan je wel in een fractie van een seconde soms de verkeerde beslissing nemen: ik sla soms die 5, 15 en 20 meter eens door elkaar (ik weet het wel maar als er tijdslimiet opstaat...)
Hetzelfde als je bliksemsnel de stopafstand moet uitrekenen...

Nuja, het zal zonder ook wel lukken hoor, het was maar om eens te zien wat de reacties zouden zijn :D
eugeen schreef:Wat wil je nu dat ik zeg? Dat je mag afschrijven tijdens het examen?

Ik denk dat het niet mag.

Trouwens, als je een paar dagen later met de auto rijdt, ga je dan ook spiekbriefjes op het stuur plakken om te zien hoe je in bepaalde situaties moet reageren? :lol:
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Toen ik mijn theorie-examen voor het stuurbrevet (pleziervaartuigen) afgelegd heb, zaten de examinatoren verveeld met een meisje die heel wat op haar bovenbenen geschreven had. Ze zagen het van ver, maar telkens ze in haar buurt kwamen, ging het rokje naar beneden. En ze zagen het niet zitten om haar te vragen om haar rokje eens omhoog te doen. :D
Kris81

Bericht door Kris81 »

Nu hadden ze eens de kans, verkijken ze die nog! :D
Een rokje ga ik toch niet aandoen hoor :-)
Jozef schreef:Toen ik mijn theorie-examen voor het stuurbrevet (pleziervaartuigen) afgelegd heb, zaten de examinatoren verveeld met een meisje die heel wat op haar bovenbenen geschreven had. Ze zagen het van ver, maar telkens ze in haar buurt kwamen, ging het rokje naar beneden. En ze zagen het niet zitten om haar te vragen om haar rokje eens omhoog te doen. :D
Plaats reactie