A3

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Rudy

A3

Bericht door Rudy »

Ik heb enkele vraagjes voor jullie:

- Mag ik met een "attest van verklaring van verlies van een identiteitskaart" ook opgaan voor men theorie examen A3 ?

- Op de proefexamens op deze site haal ik steeds rond de 36/40. Maar wat moeten we over B-rijbewijs leren/weten ?

- Indien ik slaag. Krijg ik dan een soort formulier voor aan de gemeente voorlopig rijbewijs af te halen, of hoe zit dat ?
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: A3

Bericht door wobotje »

Rudy schreef:- Mag ik met een "attest van verklaring van verlies van een identiteitskaart" ook opgaan voor men theorie examen A3 ?
Ik veronderstel van wel.
//edit: Lees ook even hier: viewtopic.php?t=5102
Rudy schreef:... Maar wat moeten we over B-rijbewijs leren/weten ?
Het theorie-examen bestaat in principe uit de zogenaamde "Leerstof voor alle categorieën" (dit is de leerstof voor rijbewijs B), en daarnaast ook nog specifieke theorie voor A3.
Rudy schreef:- Indien ik slaag. Krijg ik dan een soort formulier voor aan de gemeente voorlopig rijbewijs af te halen, of hoe zit dat ?
Je zal een formulier "Aanvraag om een voorlopig rijbewijs" krijgen, dat je ingevuld moet afgeven op het gementehuis waarmee je dan een voorlopig rijbewijs zal krijgen.
Gast

Re: A3

Bericht door Gast »

wobotje schreef:
Rudy schreef:... Maar wat moeten we over B-rijbewijs leren/weten ?
Het theorie-examen bestaat in principe uit de zogenaamde "Leerstof voor alle categorieën" (dit is de leerstof voor rijbewijs B), en daarnaast ook nog specifieke theorie voor A3.
Bedoelt u daarmee dat ik alle theorie van de auto best kan leren ? Een groot deel is inderdaad identiek... Waar kan ik die 'algemene theorie' vinden/ Welke hoofdstukken hou dit in ?
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Lees misschien best hier eens het antwoord van Eugeen.
Plaats reactie