rijbewijs A

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
makke

rijbewijs A

Bericht door makke »

ik heb sinds 94 men rijbewijs B en rij al 2 jaar met een moto 125cc rond , moet ik mijn theorie terug opnieuw doen als ik met een moto wil rijden boven de 25kw /35kw of is het enkel praktijk

thx
mark
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Je wilt dus een rijbewijs A.
Dan moet je het theoriexamen voor rijbewijs A afleggen.
Dat is de leerstof van het rijbewijs B plus de extra theorie specifiek voor de motorfiets.

Uiteraard ook een praktijkexamen.
Gast

Bericht door Gast »

alle ik hoor het al , dit is weer geldklopperij
praktijk is volgens mij nodig en de nodige theorie voor moto ok , maar dan alles terug opnieuw doen is wel een schande

maar in ieder geval bedankt om men vraag te beantwoorden

grtz
mark
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef:alle ik hoor het al , dit is weer geldklopperij
praktijk is volgens mij nodig en de nodige theorie voor moto ok , maar dan alles terug opnieuw doen is wel een schande

maar in ieder geval bedankt om men vraag te beantwoorden

grtz
mark
Bof, beetje relativeren... Je zegt zelf dat het praktijkexamen en de theorie voor moto acceptabel zijn, dan blijft er enkel de theorie van het rijbewijs B over, welke je al in het bezit hebt van 1994, dus geen enkel probleem, toch? ;-)
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Mark schreef:alle ik hoor het al , dit is weer geldklopperij
praktijk is volgens mij nodig en de nodige theorie voor moto ok , maar dan alles terug opnieuw doen is wel een schande
Je moet maar één theorie-examen doen hoor (waarvoor je zowel de leerstof van rijbewijs B als de specifieke theorie voor rijbewijs A moet kennen).

Dus zie ik niet in wat de geldklopperij is dan?
makke

Bericht door makke »

bwa ik weet ni , zolang een rijbewijs al hebben , en dan alles weer opnieuw moeten doen + extra , ben al geen al te makkelijke leerling , praktijk enzo is niks of de kennis op de baan is ook niks , maar al de rest wat er terug komt bijzien , en eerlijk zijn wie ziet er dat wel zitten na zolang je rijbewijs te hebben alles opnieuw te moeten doen , ik niet :P
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

makke schreef:bwa ik weet ni , zolang een rijbewijs al hebben , en dan alles weer opnieuw moeten doen + extra , ben al geen al te makkelijke leerling , praktijk enzo is niks of de kennis op de baan is ook niks , maar al de rest wat er terug komt bijzien , en eerlijk zijn wie ziet er dat wel zitten na zolang je rijbewijs te hebben alles opnieuw te moeten doen , ik niet :P
Ach, het is nooit slecht, een verfrissing van de regeltjes (en een paar nieuwe), je zal er enkel een betere & veiligere chauffeur door worden. In ieder geval veel succes, het zal je zeker lukken als je Eugeen z'n methode volgt, er zijn al een hele hoop jongeren je voor geweest ;-)
makke

Bericht door makke »

bedankt voor de aanmoedigende woorde :D
Plaats reactie