Praktijk geslaagd

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Praktijk geslaagd

Bericht door wobotje »

koen058 schreef:Off the context, maar ik wil het nog even vermelden :P
Indien je de code niet kan lezen of blind of slechtziend bent, neem dan contact op met de Administrator.
Dit staat boven de bevestigingscode wanneer je iets post op het forum. Moet je mij eens uitleggen hoe je dit als blinde kan lezen :lol:
Er bestaan wel degelijk randapparaten waardoor je als blinde met een computer kan werken.
En er bestaat screen reader software die websites en dergelijke kan voorlezen.
Die bevestigingscode is een afbeelding, waardoor die software dat niet kan lezen.
:wink:
koen058

Re: Praktijk geslaagd

Bericht door koen058 »

wobotje schreef:
Er bestaan wel degelijk randapparaten waardoor je als blinde met een computer kan werken.
En er bestaat screen reader software die websites en dergelijke kan voorlezen.
Die bevestigingscode is een afbeelding, waardoor die software dat niet kan lezen.
:wink:
Aha! Onlangs nog op tv gezien, dat soort apparatuur. Dus ik ken het wel, maar niet aan gedacht dat het daarvoor handig kan zijn :-) Slimme webmaster, denkt aan alles :lol:
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Dat neemt niet weg dat ik helaas geen rijschoolinstructeur ken die een blinde kan leren rijden met een motorvoertuig.
koen058

Blinde

Bericht door koen058 »

Jozef schreef:Dat neemt niet weg dat ik helaas geen rijschoolinstructeur ken die een blinde kan leren rijden met een motorvoertuig.
Misschien zit die vermelding standaard bij het code-kadertje? Dat de programmeercode ge-copy-paste is... :wink:
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: Blinde

Bericht door wobotje »

koen058 schreef:
Jozef schreef:Dat neemt niet weg dat ik helaas geen rijschoolinstructeur ken die een blinde kan leren rijden met een motorvoertuig.
Misschien zit die vermelding standaard bij het code-kadertje? Dat de programmeercode ge-copy-paste is... :wink:
Ja, denk dat ook :)
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Blinde

Bericht door Rafael »

koen058 schreef:Misschien zit die vermelding standaard bij het code-kadertje? Dat de programmeercode ge-copy-paste is... :wink:
True. Ik spit enkel m'n eigen codes door, phpBB codes niet ;-)
Gast

Re: Praktijk geslaagd

Bericht door Gast »

Vervelende examinator schreef:Er zijn blijkbaar vele mensen die de examinator die ik had herkennen. Het feit dat men haar herkent op basis van de opmerkingen, wil toch wel zeggen dat er iets niet juist is daarachter in Deurne he...

Zij die al examen gedaan hebben en ook hun bedenkingen hebben bij opmerkingen van deze examinator, stuur een mailtje naar examinator321@hotmail.com. Misschien dat als we genoeg personen vinden dat het examencentrum wel iets wil doen...

Ik wil wel even benadrukken dat het gaat om onterechte opmerkingen. Als een opmerking terecht is, moet je niet gaan reclameren. Ook duidelijk verwoorden welke opmerking over welke verkeerssituatie, of je geslaagd bent of niet, ... En het mag niet fictief zijn uiteraard, daar helpen we niemand verder mee.

Misschien behoort deze reactie tot het andere forum, maar het hoort anderzijds ook weer bij deze topic...
Volgens mij had ik ook deze examinator, zag ze scheel?
Gast

Re:

Bericht door Gast »

GRO schreef:Beste,

Ik vind het wel vreemd dat je vraagt om dergelijke opmerkingen te sturen naar het email adres van een ons onbekend iemand.

Het zou in theorie dus zelfs best kunnen dat jij zelf die vrouwelijke examinator bent :lol:

Ik stel voor dat eventuele klachten gewoon op het forum geplaatst worden. Jongeren kunnen altijd naar mij extra informatie en gegevens doorspelen.

Ik heb in het verleden al eens contact gehad i.v.m. die vrouwelijke examinator. Helaas kon de verantwoordelijke van het centrum toen niet uitmaken over welke dame het juist ging, omdat er verschillende werken.

Ik denk dus als er een hele reeks klachten zijn en we weten duidelijk over welke dame het gaat (eventueel foto) dat we dan van de site uit veel meer druk kunnen uitoefenen dan dat iemand individueel het doet.
Volgens mij valt ze zeer makkelijk te herkennen, examinator 321 is zeer lelijk en ziet scheel?
Plaats reactie