voorstellen

Graag uw mening over deze website.
csser
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2007, 13:17

voorstellen

Bericht door csser »

ello ik ben 18 jaar en leer voor loodgieter dus ik ga zeker een rijbewijs nodig hebben , ik zou mijn theorie leren op deze site en dan zou ik lessen volgen voor het paktisch gedeelte , maar mijn vraag is , hoelang zou het dan duren dat ik aleen mag rijden ?
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Na 20 uur rijlessen zal je je voorlopig rijbewijs krijgen, waarmee je alleen kan rijden.

Hoe snel je je voorlopig rijbewijs zal krijgen, hangt af van hoelang het duurt om die 20 uren les te doen.
Er zitten hier enkel rij-instructeurs die hier waarschijnlijk beter op kunnen antwoorden.
Freddie
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge

Bericht door Freddie »

Bij mij waren die 20u gespreid over een maandje.
Oorspronkelijk was het 3 weken maar toen ik m'n lessenrooster kreeg bleek dat ik anders enkele lessen zou moeten overslaan, en heb dus de rijplanning beetje moeten aanpassen.

Als je geluk hebt dat de rijschool nog relatief veel plaats vrij heeft (en jij veel vrije tijd hebt) kun je in 2 weken alles gehad hebben, maar reken toch op een goeie 3 weken ongeveer.
csser
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2007, 13:17

Bericht door csser »

ok en als je dan je rijbewijs hebt mag je dan direct aleen rijden
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Je bedoelt je voorlopig rijbewijs?
Als je, zoals bij jou het geval is, dan een voorlopig rijbewijs 18 maanden zonder begeleider hebt, dan mag je inderdaad alleen rijden.
csser
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2007, 13:17

Bericht door csser »

daar moet je zeker 20 uur rijles voor nemen
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »