Tijd

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Najla

Tijd

Bericht door Najla »

hey mensen

ik wil morgen beginnen studeren en mijn examen woensdag afleggen!! hoe denken jullie dat de slaagkansen gaan zijn???

PS ben vorig jaar gegaan in april of mei ben ik ondertussen al vergeten en had 14 fouten.

HELP MIJ
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Je haalt tussen 48 op 50 en 50/50 als je onze volledige leermethode volgt.
(Lees begin site)


Op de theoriepagina's staat met TIP EX aangeduid wat heel belangrijk is voor het examen.
De echte examenvragen zitte verwegen tussen de proefexamens en de oefenvragen na elk hoofdstuk.

Grondig de site studeren is ongeveer 2 à 3 dagen werk.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

@ Najla:

Ik vrees dat je de leerstof wat onderschat.

Verleden jaar kende je er duidelijk ruimschoots onvoldoende van. Als je in het verkeer 14 fouten op een kwartier maakt, is de kans groot dat er één bij is die met een ongeval eindigt.

Sindsdien is er heel veel veranderd.

Als je er al zou in slagen om de leerstof op 2 dagen in je hoofd te persen, dan mag je van geluk spreken als je er een week later nog 30% van weet.

Het gaat toch niet in de eerste plaats om je rijbewijs, maar om jouw leven, dat van je dierbaren, en dat van je medemensen en hun dierbaren.

Maak van het verkeer geen kansspel. Neem je tijd om te leren, zodat je telkens het vorige hoofdstuk kunt herhalen, en je hersenen de leerstof kunnen verwerken.

Succes toegewenst! :wink:
najla

Bericht door najla »

ik wil jullie bedanken voor jullie goede raad! ik zal de site grondig studeren en niet zo snel snel!! ik zal er maar aan beginnen en over 2 weken gaan!!

met vriendelijke groeten
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Veel succes.
Plaats reactie