Streekkrant 15 februari 2007

Graag uw mening over deze website.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Streekkrant 15 februari 2007

Bericht door GRO »

Afbeelding
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Knap Eugeen! Ik had trouwens niet verwacht dat je een laptop zou hebben :D
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Foto komt uit het archief van die journalist en is reeds 2 jaar geleden genomen.
Die laptop heeft zijn geest al gegeven en in de plaats is er zelfs een breedbeeldlaptop :lol: :lol:
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Mijn volgende PC zal ook een laptop zijn.

Zalig om in de zomer op het terras onder een parasol met een pintje erbij te kunnen werken! :D
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Zalig om in de zomer op het terras onder een parasol met een pintje erbij te kunnen werken! :D
Een laptop met een lap er op dus 8)
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Jozef schreef:Zalig om in de zomer op het terras onder een parasol met een pintje erbij te kunnen werken! :D
Of lekker in de zetel, voor de kachel, ... Ik heb zelf al iets meer dan 2 jaar een laptop, echt een luxe. Best wel gelijk een draadloze zender aanschaffen, zodat je ook internet hebt ;)
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Rafael schreef:Best wel gelijk een draadloze zender aanschaffen, zodat je ook internet hebt ;)
Juist. Ik heb vroeger nog in huis rondgelopen met een laptop met een UTP-kabel van 20 meter lang, maar echt handig is dat niet. :D
Freddie
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge

Bericht door Freddie »

Jozef schreef:
Rafael schreef:Best wel gelijk een draadloze zender aanschaffen, zodat je ook internet hebt ;)
Juist. Ik heb vroeger nog in huis rondgelopen met een laptop met een UTP-kabel van 20 meter lang, maar echt handig is dat niet. :D
lol ja, hier ook. M'n ma werkt nu een jaarke met laptops op't werk, en in de vakantie brengt ze die mee naar huis. Nu 2 zomervakanties geleden kon hij halfweg augustus opeens m'n draadloos signaal niet meer vinden, voordien wel. Na vele maanden vanalles proberen dan maar een UTP-kabel van een meter of 10 gaan halen, en om deze zomer buiten te zitten die kabel in m'n router, de rest door't raam naar de hof. Nu, deze kerstvakantie stond da ding terug thuis, en daar is op dat toetsenbord een knopke waarmee je inkomend draadloos verkeer kan blokkeren, maar ge kunt dus nerges zien of hij blokkeert of niet he. Besluit ik dus eens op da knopje te drukken, en opeens krijgt hij wel signaal. 'k heb hier dus een klein jaar liggen sukkelen met een kabel terwijl ik gewoon op dat knopje moest duwen...
Als'k ooit de pipo in m'n handen krijg dat daarop geduwd had :lol:
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Vraag me niet waarom maar ik had bij Eugeen ook het beeld dat hij een desktop zou hebben. Gek hoor. :oops:

Eugeen, wat was eigenlijk jouw motief om deze site te starten terwijl je, naar ik begrepen heb, totaal geen ervaring had met het maken van sites?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Eugeen, wat was eigenlijk jouw motief om deze site te starten terwijl je, naar ik begrepen heb, totaal geen ervaring had met het maken van sites?
Een hele story hoor.

Ik had 4 jaar geleden de bedoeling om mijn echtgenote (die van buitenlandse nationaliteit is) de theorie aan te leren voor het behalen van een rijbewijs.

Toen ontdekte ik eerst dat, alhoewel ik al jaren rijd, eigenlijk de theorie zelf niet grondig meer kende.

Vervolgens wilde ik op het internet wat sites opzoeken met de theorie, en toen ontdekte ik dat er op het internet quasi niets was.

Dus besloot ik zelf maar een site te maken, maar toen ontdekte ik er meer bij kwam kijken dan in 'word' wat teksten te typen.

Dus heb ik een aantal cursussen html van het internet gedownload en eerst stapje per stapje geleerd hoe je een webpagina moet maken. Ondertussen bestudeerde ik ook de wegcode heel grondig en ben ik beginnen pagina's maken. Drie jaar geleden heb ik de site op het internet gezet.

Toen de site af was heb ik om wat bezoekers te krijgen de rijscholen gevraagd of ze een link wilden leggen naar mijn site. Behalve enkele rijscholen kreeg ik toen van de overgrote meerderheid een 'njet'. De rijscholen vonden drie jaar geleden dat ik crazy geworden was door alles gratis op het internet te zetten. Intussen is er een zeer goede band met de rijscholen en nu, drie jaar later hebben haast alle rijscholen op hun website een link naar mijn site.

Ik heb in de beginperiode het geluk gehad dat Jozef en Benny en Digital willen helpen hebben met de theorie na te kijken en de nodige verbeteringen aan te brengen.

Er ligt nu op meer dan 300 andere websites een link naar onze site. We hebben nu rond de 100.000 bezoeken per maand. Het aantal pageviews per maand ligt in de vele miljoenen.

Toen ik een half jaar geleden in Azie was, heeft een zakenman uit Australie mij een aanbod gedaan om, op basis van mijn ervaring, voor Australië een dergelijke site te maken. Ik heb hem toen gezegd dat ik eerst voor Nederland een ging maken. Die is intussen af. En daar blijft het bij. :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Mooi hoe dat gelopen is 8)
Dat zal jij zeker ook niet verwacht hebben dat je zo veel hits zou gaan krijgen :P
De rijscholen vonden drie jaar geleden dat ik crazy geworden was door alles gratis op het internet te zetten.
Dit begrijp ik niet.
Gast

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:Mooi hoe dat gelopen is 8)
Dat zal jij zeker ook niet verwacht hebben dat je zo veel hits zou gaan krijgen :P
De rijscholen vonden drie jaar geleden dat ik crazy geworden was door alles gratis op het internet te zetten.
Dit begrijp ik niet.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Oei, vergeten in te loggen :oops:
Plaats reactie