Geraak niet door mrn theorie

Pochetkitty
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2023, 15:01

Geraak niet door mrn theorie

Bericht door Pochetkitty »

Hallo
Is er iemand die mij kan helpen hoe ik door me theorie geraak ?
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Geraak niet door mrn theorie

Bericht door Inazuma »

Pochetkitty schreef: 19 okt 2023, 15:08 Hallo
Is er iemand die mij kan helpen hoe ik door me theorie geraak ?
Hoe vaak heb je al geprobeerd ?

Hoeveel haal je op de examens hier op GRO ?
Jean01
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 okt 2023, 22:32

Re: Geraak niet door mrn theorie

Bericht door Jean01 »

Ikzelf dacht dat het voor mij ook een ‘mission impossible’ ging worden. (Desondanks ik m’n rijbewijs al 6 jaar heb -het ging om een herstelexamen praktijk en theorie -)

Er was heel veel veranderd in die tijd en ik moest opnieuw echt enorm gaan studeren.

Hoe heb ik het aangepakt:
2 weken op voorhand had ik het boek gekocht, om de filmpjes grondig te bekijken en te lezen in bed.

2 weken NON-STOP gestudeerd, met een kwartiertje pauze na 4/5 hoofdstukken.

Vervolgens ben ik begonnen met de examens te doen van ALLE hoofdstukken. En ja, meerdere malen zelfs. Ik betaalde deze via SMS.

Had ik fouten, las ik de uitleg, probeerde ik de redenering te achterhalen, las de theorie in het boek grondig door en maakte zo ezelsbruggetjes.

Enkele dagen voor m’n theoretisch examen constant de examenvragen gedaan van alle hoofdstukken. En geloof me, achter 2 weken maak je liedjes van de theorie die je constant hebt herhaald.

Dan toegekomen op het theoretisch examen, positief ingesteld, goed uitgerust. Positief verbaasd dat de vragen overeenstemmend waren met de vragen van deze website (conceptueel en inhoudelijk gezien, niet letterlijk dezelfde vragen)

Zo behaalde ik 47/50. Ergens wel beetje teleurgesteld, want mocht het 50/50 kreeg je je geld terug :D

Ik ga je niet garanderen dat deze manier voor jou zal werken, maar hoop dat het je wel zou kunnen helpen in het leerproces/slaagkansen!

Heel veel succes!

Ps: studeer in volledige stilte, uiterst belangrijk.
Plaats reactie