Ze moesten nog wat extra verdienen aan mij blijkbaar

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Rhand
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:46

Ze moesten nog wat extra verdienen aan mij blijkbaar

Bericht door Rhand »

Gisteren rijexaam gedaan (LEUVEN), niks fout gedaan, nergens te snel, altijd voorrang verleent parkeren ging goed, etc. Maar ja was eerste keer dat ik ging dus moesten nog wat extra centjes aan mij verdienen. Dus hebben ze maar gezegd dat mijn remtechniek niet goed is, ja mijn remtechniek kan beter, ik zou beter/meer op de motor knn remmen maar daar iemand voor buizen lol...

1 BEDIENING VAN HET VOERTUIG: Onvoldoende
1/7.00 rem- en vertragingstechniek
8 SNELHEID EN VERKEERSINZICHT: Onvoldoende
8/1.00 niet aangepaste snelheid
8/10.00 kruispunt - borden B 1_17 (M 9-10)
11 MANOEUVRES : Voorbehoud
11/3 Parkeren achter een voertuig : voorbehoud
11/3/02 kenbaar maken : Voorbehoud

Bij parkeren had ik idd iets te laat pinker opgezet. Die 8 snelheid en verkeersinzicht, heeft hem niks van gezegd na het exaam, is ook gewoon niet gebeurd, volgens mij dacht hij ook van ja enkel remtechniek gaat mss iets te belachelijk op papier staan om daarom iemand te buizen zullen er nog iets vaag / niet te controleren bijzetten. Als ik exact zelfde rij maar tis 3/4de keer ben ik er vlotjes door.
Laatst gewijzigd door Rhand op 13 jun 2015, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Ze moesten nog wat extra verdienen aan mij blijkbaar

Bericht door Inazuma »

Rhand schreef:Als ik exact zelfde rij maar tis 3/4de keer ben ik er vlotjes door.
Als je remtechniek fout is en je die niet aanpast, blijf je buizen ...

Je rijdt blijkbaar te snel aan kruispunten waar je voorrang moet verlenen
B1 = Afbeelding

en B17 = Afbeelding

M9 / M10 zijn de onderborden bij de voorrangsborden, die wijzen op fietsers of bromfietsers uit 2 richtingen
Rhand
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:46

Re: Ze moesten nog wat extra verdienen aan mij blijkbaar

Bericht door Rhand »

Mijn remtechniek is niet slecht gewoon niet perfect en als je het forum hier leest moet je volgens de een wel remmen met de motor en volgens de andere niet...

En punt 8 is niet gebeurd, heeft ook gewoon niks van gezegd. Anyway moest gewoon ff ranten, zijn er hier waarschijnlijk wel veel die terecht of onterecht komen vertellen dat ze onrechtvaardig niet geslaagd zijn. Voor mij voelde het toch vrij hard aan als we moeten nog wat extra aan verdienen. 2 uur les voor het examen 120€, 120€ voor 45 mins examen begeleiding en 36€ voor examen centrum zelf tikt lekker aan...
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4321
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Ze moesten nog wat extra verdienen aan mij blijkbaar

Bericht door Stefan Peeters »

2 uur les? Je bent dus nog al eens een keer niet geslaagd? Toen ook onterecht waarschijnlijk?
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Rhand
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jun 2015, 17:46

Re: Ze moesten nog wat extra verdienen aan mij blijkbaar

Bericht door Rhand »

Nope was eerste keer en mag ne mens is ni ff wa ranten! :) Delete post anders maar, ik ben eigenlijk al helemaal uitgerant, zal volgende keer het op een papiertje schijven hier thuis en dan verscheuren ipv het hier op het forum te komen zetten.
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Ze moesten nog wat extra verdienen aan mij blijkbaar

Bericht door Inazuma »

Rhand schreef:Mijn remtechniek is niet slecht gewoon niet perfect en als je het forum hier leest moet je volgens de een wel remmen met de motor en volgens de andere niet...
:?:
Er wordt eender hoe verwacht dat je op de motor remt ...

Er wordt echter (niet meer) verwacht dat je daarvoor ook door je halve versnellingsbak gaat terugschakelen ...
En punt 8 is niet gebeurd, heeft ook gewoon niks van gezegd.
Wij waren er natuurlijk niet bij, maar als het een onvoldoende opleverde zal het toch echt wel gebeurd zijn hoor - dat wil daarom niet zeggen dat je het ook zelf opgemerkt hebt ...


BTW: Ze hebben daar "klanten" genoeg hoor
Plaats reactie