49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Gretl M.

49/50

Bericht door Gretl M. »

-------Original Message-------

From: Gretl M.
Date: 03-Sep-14 1:46:42 AM
Subject: 49/50

Hoi!

Ik heb deze vakantie tijd gemaakt voor mijn theoretisch rijexamen en ... met succes!
Ik heb een mooie 49/50 behaald, wat ik volledig te danken heb aan jullie site.
Tijdens de voorbereiding heb ik eerst de theorie geleerd aan de hand van de filmpjes en de samenvatting eronder. Beide vond ik zeer nuttig. De filmpjes vond ik een uitstekende voor een eerste keer kennismaking met alle theorie dankzij het beeldmateriaal en de aangename stem van de presentator. Aan de hand van de samenvatting onder het filmpje kon ik de theorie een tweede keer doornemen en opslagen in mijn geheugen. Ik heb wel gemerkt dat er hier en daar informatie in de samenvatting staat die niet in het filmpje vermeld werd. Dit vond ik niet zo erg, alleen kon ik niet goed inschatten in welke mate dat dan belangrijk was.
Nadat ik alle theorie geleerd had heb ik proefexamens gemaakt met de code RIJBEWIJS. Ik vond de vragen zeer goed, in die zin dat ze de theorie in dezelfde mate ondervroegen als op het echte examen.
Nu ik dus glansrijk geslaagd ben voor mijn theoretisch rijexamen, wil ik meteen voor mijn praktisch rijexamen beginnen te oefenen. Om deze reden zou ik graag de code voor jullie praktijk CD-rom ontvangen.


Met vriendelijke groeten

Gretl M.