48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Matsooh
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2014, 11:43

48/50

Bericht door Matsooh »

Beste,

Bedankt voor het hulp tijdens het studeren van mijn rijbewijs!

Ik heb een drukke periode maar toch wou ik mijn theoretisch rijbewijs nog voor mijn examens gaan doen. Tijdens het zoeken kwam ik op jullie site uit. Wat een gemak! Ik leer niet graag uit een boek, en de filmpjes zijn duidelijk, kort en bevatten alle informatie die je nodig hebt voor het theoretisch rijbewijs. Ik besloot al snel om een code aan te vragen om wat extra te kunnen oefenen. Daar heb ik nooit spijt van gehad! Door tijd gebrek heb ik enkele keren mijn code opnieuw moeten aanvragen om genoeg te kunnen oefenen. Maar dankzij het verlengde weekend vond ik gisteren toch tijd om mijn examen te gaan doen. Door het verlengde weekend kon ik donderdag heel de dag studeren via jullie site. 'S avonds nog even in de boek gebladerd, vrijdag ochtend nog wat oefeningen en even in de boek gelezen en dan examen gaan doen. Je krijgt veel meer tijd dan ik verwachte, er zaten enkele tricky vragen bij, maar de meeste waren eigenlijk best "gemakkelijk". Als je goed bent voorbereid via de site kom je er echt wel. Ik verwachte iets meer voorangsregel-vragen maar dat viel eigenlijk vrij goed mee. Leuk om zo van de eerste keer te slagen. Ik had een vriend van me aangeraden om ook deze site te proberen en hij ging met me mee en had 46/50. Deze site is zeker een aanrader en zal ik zeker aan andere mensen aanraden!

Met vriendelijke groet,
Mats