48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Erwin S.

48/50

Bericht door Erwin S. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Erwin S.
Datum: 16-May-14 19:29:58
Onderwerp: 48/50

Beste mensen,

Ik ben redelijk trots om te mogen zeggen dat ik dankzij jullie leerthode met 48 op 50 ben geslaagd voor mijn theorie rijwebijs B vanaf de eerste keer.
Ik heb toen ik jong was een theorieboek gekregen. Weet de naam niet meer maar dit was een groen boek met het gezicht van een politieagent op de voorkant. Ik vond het heel onduidelijk en saai. Nooit theorie examen afgelegd.
Nu op mijn 29ste heb ik het echt nodig en was doorverwezen door een vriend naar jullie website. Heb enkel jullie website gebruikt voor alle theorie en vragen. En heb ook enkele applicaties op iphone gebruikt; kbc rijbewijs, feu vert en die op internet van de VDAB. Die deed ik regelmatig voor een"second opinion" op de type vragen die je op je examen zult krijgen.
Op jullie site leer je snel wat je moet weten voor het examen met duidelijke feedback. Wat ik van jullie methode apprecieer is de leuke interactieve manier die je efficient leert wat je moet onthouden. Wel dan tegen kleine betaling....No problem, ik heb 3 keer 3.50¤ betaald via mijn gsm ipv. dure cd's of op de rijschool.


Alle mensen die serieus overwegen hun rijbewijs te halen, raad ik aan hierin te investeren.
Het examen was easy,

Erwin
Brussel, Elsene 1050
48/50