49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
P. Brecht

49/50

Bericht door P. Brecht »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Brecht P.
Datum: 24-Apr-14 23:46:19
Onderwerp: 49/50

Hallo,

Ik ben onlangs beginnen te studeren voor mijn theoretisch rijexamen cat. B via jullie website. Ik heb alle video’s gekeken en heb dan ook na het verkrijgen van mijn ALLES-code na elke les alle extra vragen gemaakt. Dit waren altijd héél erg goed uitgelegde video’s met voldoende illustraties en afbeeldingen alsook goede vragen. Op de derde dag van mijn code ben ik begonnen aan de proefexamens volgens jullie richtlijnen en al snel haalde ik op de ad randum ruim voldoende en ging ik dus met veel zelfvertrouwen naar het examencentrum in Alken. Hier heb ik mijn examen tegen een recordtijd afgelegd want mijn vragenreeks kwam nog niet eens in de buurt van de moeilijkheidsgraad van jullie proefexamens alsook had je veel meer tijd want de vraag werd eerst nog voorgelezen voordat je timer van 15 seconden startte. Ik was erg goed voorbereid op dit examen omdat de antwoorden op dezelfde manier geformuleerd waren als met jullie vragen en de foto’s waren ook gelijkaardig. Ik ben meer dan zeker dat ik de theorie compleet onder de knie heb dankzij jullie en kan dus met een gerust hart achter het stuur kruipen!

Bedankt hiervoor!



Naam: P. Brecht
Gemeente: 3700 Tongeren
Punten: 49/50