50/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Kitty VD.

50/50

Bericht door Kitty VD. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Kitty VD.
Datum: 15-Mar-14 0:13:08
Onderwerp: 50/50


Beste,

Toen ik deze namiddag mijn theorie examen aflegde was ik wel een beetje zenuwachtig, maar dankzij de website en (vooral) de leermethode voelde ik me wel heel zeker van mijn stuk. Het examen ging heel vlot. Geen enkele vraag kwam me onbekend voor dankzij het proefexamen dat ik meerdere keren gedaan heb ter voorbereiding. Ik vond het echte examen zelfs makkelijker omdat alles ook nog eens voorgelezen werd en als je een fout antwoord had ingedrukt kon je nog veranderen voor je naar de volgende vraag gaat. Wat voor mij bij het proefexamen vaak de reden was dat ik fouten maakte, omdat ik soms te rap was.

Ik heb me voorbereid door bij elk hoofdstuk het filmpje te bekijken en daarna de theorie na te lezen die eronder stond. Dan maakte ik de gratis oefenvragen. Als ik dat alle hoofdstukken doorlopen had op die manier bekeek ik de filmpjes nog eens en maakte dan telkens de oefenreeks die verkrijgen was met de code. Daarna maakte ik alle vragen nog eens en dan heb ik het proefexamen eerst reeks per reeks, dan het proefexamen van de voorrangsregels en dan ad randum gemaakt. Dat laatste heb ik een stuk of 10 keer herhaald, tot vlak voor ik vertrok.

Ik had het gevoel echt alles grondig te kennen en dat is ook gebleken.


Dank je wel!!

Met vriendelijke groeten,

Kitty VD.
Gemeente: Beveren-Waas
Punten: 50/50