50/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Melissa B.

50/50

Bericht door Melissa B. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Melissa B.
Datum: 11-Mar-14 0:27:45
Onderwerp: 50/50

Beste ,
Vandaag op 10/3/2014 heb ik mijn theorie examen rijbewijs b voor de eerste keer afgelegd via rijbewijs op school en dankzij hen en jullie hulp van deze site ben ik geslaagd met 50/50 !! :) ik ben zeer tevreden dank jullie :)

De begleider die ons de les theorie rijbewijs B gaf heeft jullie site doorgegeven als extra hulp. Deze site http://www.gratisrijbewijsonline.be" target="_blank is echt een top site ! Zonder jullie site was het mij zeker niet gelukt .
Echt alles komt aan bod en dan heb ik het nog niet over de zeer zeer goede video's , proefexames , theorie ,de gratis oefenvragen en tips die jullie geven , die hebben me nog eens extra geholpen om te slagen! En waarschijnlijk mij niet alleen maar vele andere mensen ook .
ik ben jullie daar ook hartelijk dankbaar voor.

We hebben met de site w-drive.be gewerkt met rijbewijs op school en in vergelijking met jullie site vond ik die van jullie persoonlijk beter. Op de site w-drive.be kregen we een leerplatvorm met code en gebruikersnaar op die site heb je alleen maar theorie en oefenvragen en 1 en hetzelfde proefexamen dus elke keer dezelfde vragen .

Bij jullie site is het veel gevarrieerder veel meer oefenvragen verschillende proefexamens jullie geven ook egt goede tips daarom vind ik jullie site persoonlijk beter. Ik raad jullie site aan iedereen die zijn theorie examen nog moet afleggen zeker en vast aan.

Mvg
Naam : Melissa B.
Leeftijd : 18 jaar
Woonplaats / gemeente : 2110 Wijnegem